Sarphan Finans Park’ın %70’i satıldı

Sarphan Finans Park’ın %70’i satıldı SARP Group'un TOKİ iştirakleri Emlak Konut GYO ve Emlak Pazarlama İnşaat (EPP) işbirliğiyle Ataşehir finans merkezinde inşa ettiği Sarphan Finans Park'ta satışların yüzde 70'i tamamlandı
08.03.2012 - 11:53
Yazı Boyutu

SARP Group'un TOKİ iştirakleri Emlak Konut GYO ve Emlak Pazarlama İnşaat (EPP) işbirliğiyle Ataşehir finans merkezinde inşa ettiği Sarphan Finans Park'ta satışların yüzde 70'i tamamlandı.

2 milyon 500 bin metrekarelik alana taşınan yeni finans merkezinin merkezinde kurulan ve 340 konut, 123 ofis, 1 otel ve 54 ticari üniteden oluşan 3 blokta toplam 518 bağımsız bölümün yer aldığı proje, 13 katlı olarak 21 dönüm arazi üzerinde yükseliyor.

Sarphan Finans Park'ın BDDK, Ziraat Bankası, Vakıfbank ve Halk Bankası'nın merkezleri ile SPK'nın biraraya geleceği yeni finans merkezinin tam kalbinde yer aldığını ifade eden Sarp Group Yönetim Kurulu Başkanı Alaaddin Akar, "Proje, ofislerini merkeze taşıyan kuruluşlar için de pek çok avantaja sahip. Sarphan Finans Park'ta yer alan Sarphan Finans Park Ofis'te, 50.62 ila 118.73 metrekare aralığında değişen işyerlerinin fiyatları 520 bin TL ile 1 milyon 400 bin TL arasında değişiyor" dedi. 13 kattan oluşan Sarphan Finans Park Ofis'te 4 kat otopark, lobi, resepsiyon ve ofisler bulunuyor.

GazeteVatan

Sarphan Finans Park İletişim bilgileri

Telefon: 444 4 733

Fax: 0 216 325 58 22

Web: www.sarphanfinanspark.com

E-posta: info@sarphanfinanspark.com

 

Firma Sarp Group
Proje Sarphan Finans Park
Telefon 444 4 733
Adres Sarphan Finans Park Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
İlgili haberler
Sektörden Haberler
“Gayrimenkul fiyatları dünya genelinde cazip bulunuyor!”
03.03.2015 17:05
Gayrimenkul ve Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Derneği (GYODER) YKB Aziz Torun, AA Finans Haberleri Terminali'nde önemli açıklamalarda bulundu.
50 bin hane enerji verimliliğine dikkat çekiyor!
03.03.2015 16:46
Enerji verimliliği alanının lider markası ista, 2014 yılı itibariyle, Türkiye’de hizmet verdiği hane sayısını 50 bine çıkardı.
Müslüm Gürses Müzesi'ne ziyaretçi akını
03.03.2015 16:05
Müslüm Gürses’in adını taşıyan, giydiği kıyafetler, müzik aletleri, plak ve kaset gibi aksesuarlarının yer aldığı müzeye ziyaretçi akını yaşanıyor.
Zeytinleriyle ünlü Gemlik'te bu yatırım fırsatı kaçmaz!
03.03.2015 14:49
Gemlik Belediye Başkanlığı, Küçükkumla Köyü’nde yer alan zeytinlik niteliğine sahip taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
'Afet Kasası’na ağaç tohumları gönderildi!
03.03.2015 12:59
Doğal afetlerin yanı sıra nükleer patlamalara karşı da dayanıklı olan Svalbard Kasası, yüz binlerce tarım ürününe ait tohumu saklıyor.
Alfemo’dan 2. ürüne yüzde 50 indirim!
03.03.2015 12:43
Alfemo’nun 1 Mart’ta başlayan kampanyası mobilya almayı planlayan herkese çok özel avantajlar sunuyor.
Şiddet mağduru kadınlara Harran'da köy kuruluyor
03.03.2015 11:58
10 dönüm arazi üzerine şiddet gören kadınlara yönelik ’Uluslararası Ekolojik Kadın Köyü’ çalışmalarına başlandı.
Tüpraş'tan 1.4 milyar liralık net kâr!
03.03.2015 09:56
Türkiye Petrol Rafinerileri AŞ'nin (Tüpraş), 2014'te net dönem kârı 1 milyar 459 milyon lira olarak açıklandı.
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000