Resim İstanbul fiyatları - 154 bin TL'ye

Resim İstanbul fiyatları - 154 bin TL'ye Resim İstanbul fiyatları 154 bin TL'den başlıyor
10.02.2014 - 11:32
Yazı Boyutu

Resim İstanbul'da 66 metrekare ile 77 metrekare arasında değişen 1+1 konutların fiyatları 154 bin TL'den, 107 metrekare ile 137 metrekare arasında değişen 2+1 konutların fiyatları 252 bin TL'den, 161 metrekare ile 205 metrekare arasında değişen 3+1 konutların fiyatları 378 bin TL'den, 218 metrekare ile 230 metrekare arasında değişen 4+1 konutların fiyatları ise 527 bin TL'den başlangıç gösteriyor. Arsa alanı 81 bin 433 metrekare olarak belirlenen Resim İstanbul, 28 blok halinde yükseliyor. 1.310 dairelik bir proje olan Resim İstanbul'un ilk etabında 546 daire yer alıyor. 3 bin 750 metrekare büyüklüğünde kapalı sosyal tesisi bulunan Resim İstanbul içerisinde; faaliyet odaları, açık hava sineması, cep sineması, kapalı çocuk oyun alanı, davet salonu, squash salonu, kapalı basketbol sahası, fitness center, buhar salonu, sauna ve hamam sıralanıyor.

Resim İstanbul İletişim Bilgileri;

Web: http://www.resimistanbul.com/
Telefon: 444 53 18
Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Firma Ortadoğu Grup
Proje Resim İstanbul
Telefon 444 53 18
Adres Resim İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
emlak değeri

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
nereden almalı

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Yaşar Kemal'e Gökçedam köyünden toprak getirildi
01.03.2015 20:27
Hayata dün gözlerini kapayan Türk edebiyatının önemli isimlerinden Yaşar Kemal'in eşi Ayşe Semiha Baban, evinde taziyeleri kabul ediyor.
Kiracılara müjdeli haber! Depozitoya üst sınır geliyor
01.03.2015 20:04
Kira sözleşmesindeki değişikliklere göre ev sahibine verilen depozitolar kiracıya verilmeyip bankaya yatırılacak.
Sarı-kırmızılı kulübe 250 bin dolarlık icra!
01.03.2015 18:32
Ekonomik olarak pek çok sıkıntıyla boğuşan Galatasaray'ı Ünal Aysal döneminin iletişim danışmanı icraya verdi.
Akrobasi uçakları alev topları arasında nefes kesti
01.03.2015 16:39
Avusturalya'daki Uluslararası Havacılık Fuarı'nda akrobasi uçaklarının alev topları arasındaki gösterisi nefesleri kesti.
Teneke parçalarıyla dinozor görünümlü füzeatar yaptı
01.03.2015 16:21
Giresun'da 26 yaşındaki Aykut Çam, topladığı teneke parçaları, soba borusu ve esnafın kendisine verdiği malzemelerden füzeatar yaptı.
Muğla’da deniz renk değiştirdi!
01.03.2015 11:10
Datça’da etkili olan yağışlar ardından kanal ve derelerden akan çamurlu su, deniz rengini değiştirdi.
Ayder Yaylası’na bahar geldi!
01.03.2015 10:58
Rize’nin zengin turizm merkezlerinden Ayder Yaylası’nda açan kardelenler baharı müjdeledi.
Kargalar iyiliği karşılıksız bırakmıyor!
28.02.2015 16:33
ABD'nin Seattle eyaletinden küçük bir kız çocuğunun beslediği kargalar hediye getiriyor.
Ege Yapı Group’a onurlu ödül!
28.02.2015 12:05
EgeYapı Group, Bilkent Üniversitesi 2. Marka Ödülleri’nde onur ödülüne layık görüldü.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Murat Ergin
İmar Kanunu ile proje yapımı hızlanacak!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000