Nef Merter Evleri fiyatları 250 bin liradan başlıyor!

Nef Merter Evleri fiyatları 250 bin liradan başlıyor! Nef MErter 12 Evleri projesinde daire fiyatları 250 bin liradan başlangıç gösteriyor
25.09.2013 - 13:35
Yazı Boyutu

Nef Merter 12 projesinde daire fiyatları 250 bin liradan başlıyor. Modüler sisteme sahip olan projede 1+1 daireler birleştirme modeliyle 4+1'e kadar yükseltilebiliyor. Konut olarak Polis Evi ile Sütaş'ın yanında yer alan arsa üzerinde hayata geçirilecek olan Nef Merter 12 Evleri'nde cazip ödeme fırsatları sunuluyor.

13 katlı 3 bloktan meydana gelmekte olan Nef Merter 12 Konutları'nda toplam 573 daire bulunuyor. Dairelerin 50 metrekareden başladığı Merter Nef 12 Evleri'nde fiyatlar ise 250 bin liradan başlangıç gösteriyor.

Yüzde 21 KDV avantajına sahip olan Nef Merter 12 Evleri'nde yaşam 2016 yılının Şubat ayında başlayacak. Projede daire almak isteyenler 10 bin lira peşinat ödüyor. Yüzde 75'lik kısım banka kredisiyle tamamlanıyor. Projede 6 ayda bir olmak üzere yüzde 5'lik ara ödeme yapılıyor. Bu ödeme seçeneğine göre taksitler 1400 liradan başlıyor.

Nef Merter 12 Evleri projesinde otopark, güvenlik, yeşil alanlar, spor alanları gibi birçok sosyal aktivite alanı bulunuyor.

Reklam filmi için tıklayın!

Nef Merter 12 iletişim bilgileri

Web: www.nef.com.tr

Telefon: 0850 250 06 33

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

 

 

Firma Timur Gayrimenkul
Proje Nef Merter 14
Telefon 444 9 633
Adres Nef Merter 14 Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
İlgili haberler
Sektörden Haberler
50 bin hane enerji verimliliğine dikkat çekiyor!
03.03.2015 16:46
Enerji verimliliği alanının lider markası ista, 2014 yılı itibariyle, Türkiye’de hizmet verdiği hane sayısını 50 bine çıkardı.
Müslüm Gürses Müzesi'ne ziyaretçi akını
03.03.2015 16:05
Müslüm Gürses’in adını taşıyan, giydiği kıyafetler, müzik aletleri, plak ve kaset gibi aksesuarlarının yer aldığı müzeye ziyaretçi akını yaşanıyor.
Zeytinleriyle ünlü Gemlik'te bu yatırım fırsatı kaçmaz!
03.03.2015 14:49
Gemlik Belediye Başkanlığı, Küçükkumla Köyü’nde yer alan zeytinlik niteliğine sahip taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
'Afet Kasası’na ağaç tohumları gönderildi!
03.03.2015 12:59
Doğal afetlerin yanı sıra nükleer patlamalara karşı da dayanıklı olan Svalbard Kasası, yüz binlerce tarım ürününe ait tohumu saklıyor.
Alfemo’dan 2. ürüne yüzde 50 indirim!
03.03.2015 12:43
Alfemo’nun 1 Mart’ta başlayan kampanyası mobilya almayı planlayan herkese çok özel avantajlar sunuyor.
Şiddet mağduru kadınlara Harran'da köy kuruluyor
03.03.2015 11:58
10 dönüm arazi üzerine şiddet gören kadınlara yönelik ’Uluslararası Ekolojik Kadın Köyü’ çalışmalarına başlandı.
Tüpraş'tan 1.4 milyar liralık net kâr!
03.03.2015 09:56
Türkiye Petrol Rafinerileri AŞ'nin (Tüpraş), 2014'te net dönem kârı 1 milyar 459 milyon lira olarak açıklandı.
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Akıllı Kent projesinin ilk durağı Karaman!
02.03.2015 17:04
Türkiye çapında gelişmekte olan belediyelerin hayatını kolaylaştıracak olan Akıllı KenTT projesi Karaman'da başladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000