Nef Haliç projesi fiyat listesi!

Nef Haliç projesi fiyat listesi! Nef Haliç projesi fiyat listesi 320 bin liradan başlıyor. 370 daireden meydana gelmekte olan proje kapsamında satışlar devam ediyor
06.05.2013 - 17:08
Yazı Boyutu

Nef Haliç projesi fiyat listesi 320 bin liradan başlıyor. 370 daireden meydana gelmekte olan proje kapsamında satışlar devam ediyor. Suites etabında konut satışlarının tamamlandığı projede Flats etabında fiyatlar 320 bin liradan başlangıç gösteriyor.

5 katlı Suites ve 13 katlı Flats etaplarından oluşan Nef İki Haliç Konutları'nda cazip ödeme seçenekleri sunuluyor. Banka kredisine uygun olan Nef Haliç Evleri'nde 62 metrekareden başlayan 1+1'lerin fiyatı 320 bin liradan, 86 metrekareden başlayan 2+1'lerin fiyatı ise 480 bin liradan start alıyor.

Nef Haliç Evleri'nde daire sahibi olmak isteyenler ilk adım olarak yüzde 10 peşinat veriyor. Daha sonra yüzde 75'lik kısım için banka kredisi kullanılıyor. Yüzde 15'lik peşinat kalan konut teslim tarihinde tamamlanıyor.

SOM Architecture'un tasarladığı Nef Haliç Konutları'nda ilk etap Ağustos 2013'te, projenin tamamı ise 2013 sonunda teslim edilecek. Proje içerisinde fitness center, futbol sahası, basketbol sahası ve karaoke odası gibi birçok sosyal aktivite alanı yer alıyor.

Nef 2 Haliç İletişim Bilgileri

Web: http://www.nefhalic.com

Telefon: 0850 250 06 33

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
emlak değeri

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
nereden almalı

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Yaşar Kemal'e Gökçedam köyünden toprak getirildi
01.03.2015 20:27
Hayata dün gözlerini kapayan Türk edebiyatının önemli isimlerinden Yaşar Kemal'in eşi Ayşe Semiha Baban, evinde taziyeleri kabul ediyor.
Kiracılara müjdeli haber! Depozitoya üst sınır geliyor
01.03.2015 20:04
Kira sözleşmesindeki değişikliklere göre ev sahibine verilen depozitolar kiracıya verilmeyip bankaya yatırılacak.
Sarı-kırmızılı kulübe 250 bin dolarlık icra!
01.03.2015 18:32
Ekonomik olarak pek çok sıkıntıyla boğuşan Galatasaray'ı Ünal Aysal döneminin iletişim danışmanı icraya verdi.
Akrobasi uçakları alev topları arasında nefes kesti
01.03.2015 16:39
Avusturalya'daki Uluslararası Havacılık Fuarı'nda akrobasi uçaklarının alev topları arasındaki gösterisi nefesleri kesti.
Teneke parçalarıyla dinozor görünümlü füzeatar yaptı
01.03.2015 16:21
Giresun'da 26 yaşındaki Aykut Çam, topladığı teneke parçaları, soba borusu ve esnafın kendisine verdiği malzemelerden füzeatar yaptı.
Muğla’da deniz renk değiştirdi!
01.03.2015 11:10
Datça’da etkili olan yağışlar ardından kanal ve derelerden akan çamurlu su, deniz rengini değiştirdi.
Ayder Yaylası’na bahar geldi!
01.03.2015 10:58
Rize’nin zengin turizm merkezlerinden Ayder Yaylası’nda açan kardelenler baharı müjdeledi.
Kargalar iyiliği karşılıksız bırakmıyor!
28.02.2015 16:33
ABD'nin Seattle eyaletinden küçük bir kız çocuğunun beslediği kargalar hediye getiriyor.
Ege Yapı Group’a onurlu ödül!
28.02.2015 12:05
EgeYapı Group, Bilkent Üniversitesi 2. Marka Ödülleri’nde onur ödülüne layık görüldü.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Murat Ergin
İmar Kanunu ile proje yapımı hızlanacak!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000