Mimaroba Atlas Vadi’de 279 bin TL’ye 3+1!

Mimaroba Atlas Vadi’de 279 bin TL’ye 3+1! 152 konuttan meydana gelen Mimaroba Atlas Vadi projesinde 2+1, 3+1, 4+1, 4+2 dubleks ve 5+1 dubleks daire seçenekleri yer alıyor
06.07.2013 - 13:02
Yazı Boyutu

Sekiz katlı 5 bloktan oluşan Atlas Vadi Evleri projesi Büyükçekmece Mimaroba'da 11 bin 380 metrekarelik alana kuruluyor. Tasarımı Burçin Demirci ve Alpay Demirci'ye ait olan Atlas Vadi Evleri projesinde teslimler 2014 yılının Ekim ayında yapılacak.

Mimaroba Atlas Vadi Evleri projesinde 2+1 daireler 205 bin lira ile 260 bin lira, 3+1 daireler 279 bin lira ile 317 bin lira, 4+1 daireler 294 bin lira ile 341 bin lira arasında değişen fiyatlarla satılıyor.

8 bin 750 metrekaresi yeşil alanlara ayrılan Atlas Vadi Evleri projesinde 2+1'ler 127 ila 155 metrekare, 3+1'ler 143 ila 174 metrekare, 4+1'ler 167 ila 217 metrekare, 5+1'ler 201 ila 210 metrekare, 4+2 dubleksler 229 metrekare, 5+2 dubleksler 230 metrekare olarak tasarlandı. Projede açık ve kapalı yüzme havuzu, Türk hamamı, sauna, buhar banyosu, squash kortu, fitness salonu, kapalı otopark bulunuyor.

Deniz manzarasına hakim bir noktada yükselen Atlas Vadi Evleri projesinde 42 adet 2+1, 92 adet 3+1, 8 adet 4+1 dubleks, 2 adet4+2 dubleks, 4 adet 5+1 dubleks ve 4 adet 5+2 dubleks daire yer alıyor.

Mimaroba Atlas Vadi İletişim Bilgileri;

Web: http://www.atlasvadi.com

Telefon: 0212 864 41 11

Sinem Öztürk/Emlaktasondakika.com

Firma Atlas Vida ve Cıvata Sanayi A.Ş.
Proje Atlas Vadi Mimaroba
Telefon 0212 864 41 11
Adres Atlas Vadi Mimaroba Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
3+1 daire fiyatlarınızı öğrenebilir miyim.

3+1 daire fiyatlarınızı öğrenebilir miyim

selvinaz.aydemir@hotmail.com 05 Mart 2015 - Saat 13:24
başvuru

tokiden dar gelirli grupları için yapılan evden almak istiyorum tek başına yaşayan babadan sgk işci maşım var başka gelirim yok başvuru yapalibirmiyim

meyro-meri@hotmail.com 05 Mart 2015 - Saat 12:02
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Urankent, kadınlara altın dağıtacak!
05.03.2015 15:29
Özel günlerde etkinlikler düzenleyen Urankent, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde düzenleyeceği etkinlikte de kadınlar için sürpriz hazırlıyor.
TOKİ, Trabzon’da 49 konutu satışa çıkardı!
03.03.2015 16:04
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Trabzon Pelitli ve Akçaabat’ta satışa çıkardığı konutlar için başvuru sürecini bugün başlattığını açıkladı.
Fulya Erdem artık Bahar Ünal İletişim'de!
05.03.2015 13:11
Fulya Erdem, Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı’na, Genel Müdür Yardımcısı olarak katıldı.
İncek Loft 700. satışa ulaştı
05.03.2015 12:57
İstanbul Levent Loft’tan sonra Loft markasını Ankara’ya taşıyan Akfen İnşaat, İncek Loft projesinde 700. satış rakamına ulaştı.
İstanbul’da hem oturum hem de yatırım için ideal proje!
05.03.2015 12:37
Merkez Zekeriyaköy, oturuma ve yatırıma uygun konut arayanlar için büyük fırsat sunuyor.
Sur Yapı’nın projelerinde peşinat teslimde!
05.03.2015 10:31
Sur Yapı, Mart ayı boyunca İdilia ve Vitrin projelerinde ‘’Mutluluk evinizde, peşinatı teslimde’’ sloganıyla kampanya başlattı.
Kenan - Beren çifti Ankara'da restoran açıyor!
05.03.2015 10:16
Geçtiğimiz yaz Los Angeles Malibu kumsalında dünya evine giren Kenan Doğulu ile Beren Saat, Ankara'da ticarete atılıyor.
Erdoğan, Bakir İzzetbegoviç’e 3. köprüyü gösterdi!
04.03.2015 23:12
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Savarona yatında ağırladığı ilk yabancı konuk, Bosna Hersek Cumhurbaşkanlığı Konseyi Üyesi Bakir İzzetbegoviç oldu.
Cebeci Group 2025 yılında 200 milyon dolarlık olacak
04.03.2015 23:07
Pendik, Kartal ve Kurtköy’de üç proje geliştiren Cebeci Group, uzun vadeli hedeflerine emin adımlarla ilerliyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000