Merter Nef 12 projesi ödeme seçenekleri!

Merter Nef 12 projesi ödeme seçenekleri! Merter Nef Evleri’nde 10 bin lira peşinat ödeyerek daire sahibi olunabiliyor
10.10.2013 - 15:10
Yazı Boyutu

Merter Nef Evleri'nde 10 bin lira peşinat ödeyerek daire sahibi olunabiliyor. 65 bin 300 metrekarelik inşaat alanına sahip olan projede satışlar hızlı bir şekilde devam ediyor. İçerisinde 14 katlı N-E-F isimli 3 bloğun yer aldığı projede fiyatlar 276 bin liradan başlıyor.

Merter Nef 12 projesinde konut teslim tarihi Şubat 2016 olarak belirlendi. Banka kredisi kullanımına uygun inşa edilen projede yüzde 4 peşinat veriliyor. Ardından yüzde 5 oranında 3 ara ödeme yapılıyor. Kalan miktar banka kredisiyle tamamlanıyor. Projenin teslim tarihinde ise yüzde 6'lık tek ödeme yapılıyor.

Lombardini tarafından tasarlanan Nef Merter 12 projesinde 53 metrekarelik 1+1'ler 276 bin liradan, 70 metrekarelik 2+1'ler 384 bin liradan ve 94 metrekarelik 3+1'ler 542 bin liradan başlangıç gösteriyor.

Merter Nef 12 360 milyon liralık yatırımla hayata geçiriliyor. 53 metrekare ile 135 metrekare arasında değişen daire seçeneklerinin yer aldığı Nef Merter'de 1600 metrekare büyüklüğe sahip ortak alan bulunuyor.

Nef Merter görselleri için tıklayın!

Nef Merter 12 iletişim bilgileri

Web: http://www.nefmerter12.com

Telefon: 0850 250 06 33

Uğurcan TOKAY/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
İlgili haberler
Sektörden Haberler
“Gayrimenkul fiyatları dünya genelinde cazip bulunuyor!”
03.03.2015 17:05
Gayrimenkul ve Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Derneği (GYODER) YKB Aziz Torun, AA Finans Haberleri Terminali'nde önemli açıklamalarda bulundu.
50 bin hane enerji verimliliğine dikkat çekiyor!
03.03.2015 16:46
Enerji verimliliği alanının lider markası ista, 2014 yılı itibariyle, Türkiye’de hizmet verdiği hane sayısını 50 bine çıkardı.
Müslüm Gürses Müzesi'ne ziyaretçi akını
03.03.2015 16:05
Müslüm Gürses’in adını taşıyan, giydiği kıyafetler, müzik aletleri, plak ve kaset gibi aksesuarlarının yer aldığı müzeye ziyaretçi akını yaşanıyor.
Zeytinleriyle ünlü Gemlik'te bu yatırım fırsatı kaçmaz!
03.03.2015 14:49
Gemlik Belediye Başkanlığı, Küçükkumla Köyü’nde yer alan zeytinlik niteliğine sahip taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
'Afet Kasası’na ağaç tohumları gönderildi!
03.03.2015 12:59
Doğal afetlerin yanı sıra nükleer patlamalara karşı da dayanıklı olan Svalbard Kasası, yüz binlerce tarım ürününe ait tohumu saklıyor.
Alfemo’dan 2. ürüne yüzde 50 indirim!
03.03.2015 12:43
Alfemo’nun 1 Mart’ta başlayan kampanyası mobilya almayı planlayan herkese çok özel avantajlar sunuyor.
Şiddet mağduru kadınlara Harran'da köy kuruluyor
03.03.2015 11:58
10 dönüm arazi üzerine şiddet gören kadınlara yönelik ’Uluslararası Ekolojik Kadın Köyü’ çalışmalarına başlandı.
Tüpraş'tan 1.4 milyar liralık net kâr!
03.03.2015 09:56
Türkiye Petrol Rafinerileri AŞ'nin (Tüpraş), 2014'te net dönem kârı 1 milyar 459 milyon lira olarak açıklandı.
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000