Mavişehir Suites fiyat listesi

Mavişehir Suites fiyat listesi 2 blokta 32 konuttan meydana gelen Mavişehir Suites projesinde satışlar başladı
06.02.2014 - 15:22
Yazı Boyutu

İzmir - Karşıyaka'da hayata geçirilen Mavişehir Suites, 3+1 ve 4+1 daire seçeneklerinden meydana geliyor. İnşaat alanı 23 bin metrekare olan Mavişehir Suites, 2 blokta 32 daireden oluşuyor. 2014 yıl sonunda teslimlerin başlayacağı Mavişehir Suites'te 3 oda 1 salon açık mutfaklı daireler 137 metrekare, 3 oda 1 salon normal daireler 183 metrekare, 4 oda 1 salon daireler ise 213 metrekare şeklinde tasarlandı. Butik konseptli olmasına rağmen Mavişehir Suites içerisinde; yeşil alanlar, yüzme havuzu, fitness salonu, spa, sauna, kapalı otopark, güvenlik, çocuk yüzme havuzu ve yürüyüş parkuru sıralanıyor. Tamamı güney cepheli konutlardan meydana gelen Mavişehir Suites'te 3+1 açık mutfaklı konut fiyatları 575 bin TL'den başlangıç gösteriyor. Projede normal 3+1 daire fiyatları 700 bin TL ile 775 bin TL, 4+1 daire fiyatları ise 875 bin TL ile 900 bin TL arasında değişiyor. İzka İnşaat ve Gültekinler İnşaat ortaklığında inşa edilen Mavişehir Suites projesinde açık mutfaklı 3+1 daireler 2+1'e dönüştürülebiliyor.

Mavişehir Suites İletişim Bilgileri;

Web: http://www.izka.com.tr/
Telefon: 0 232 330 22 07 - 08
Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
emlak değeri

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
nereden almalı

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
Sektörden Haberler
Kargalar iyiliği karşılıksız bırakmıyor!
28.02.2015 16:33
ABD'nin Seattle eyaletinden küçük bir kız çocuğunun beslediği kargalar hediye getiriyor.
Ege Yapı Group’a onurlu ödül!
28.02.2015 12:05
EgeYapı Group, Bilkent Üniversitesi 2. Marka Ödülleri’nde onur ödülüne layık görüldü.
Emaar, Cheesecake Factory'yi İstanbul'a getiriyor
28.02.2015 10:03
Emaar Square AVM, Amerikan zinciri Cheesecake Factory’nin Türkiye’deki ilk şubesine ev sahipliği yapacak.
Küçük mekanlarda yaşamak isteyenlere 30 harika ev!
27.02.2015 15:33
Büyük evler yerine, minik bir yuva tercih edenler bu evlere bayılacaklar...
Konut fiyat endeksi 1,04 arttı!
27.02.2015 16:11
Türkiye Konut Fiyat Endeksi, 2014 yılı aralık ayında yüzde 1,04 artarak 170,01'e yükseldi.
Attığınız pet şişelerden ev bile yapabilirsiniz!
24.02.2015 17:27
Doğaya zarar veren pet şişelerin şaşırtıcı dönüşümlerini emlaktasondakika.com olarak sizler için hazırladık.
Bu numara ararsa açmayın!
27.02.2015 11:36
0888222200* numaralı telefondan gelen aramayı sadece yanıtlamak bile faturaya 40 lira ücret eklenmesine neden oluyor.
İnşaat sektörü, Gaziantep'te masaya yatırıldı
26.02.2015 23:14
GYODER Başkanı Aziz Torun, karlı gibi görünen gayrimenkul sektörünün ciddi vergi yükü olduğunu söyledi.
Düzce’de 2+1 daireler 102 bin liraya satışta!
26.02.2015 16:44
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Düzce Belediye Projesi kapsamında hayata geçirilen konutlar için talep toplamaya başladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Murat Ergin
İmar Kanunu ile proje yapımı hızlanacak!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000