Lemuria Esenyurt Evleri satılık daire fiyatları

Lemuria Esenyurt Evleri satılık daire fiyatları Esenyurt Lemuria Konutları'nda satılık daire fiyatları 89 bin liradan başlıyor
26.11.2013 - 16:02
Yazı Boyutu

Lemuria Esenyurt projesi BTC İnşaat tarafından hayata geçiriliyor. İçerisinde 1+1, 2+1 ve 3+1 dairelerin yer aldığı projede fiyatlar 89 bin liradan başlıyor. Banka kredisi kullanımına uygun olan Esenyurt Lemuria Konutları'nda teslimler hemen gerçekleştiriliyor. Lemuria Esenyurt Evleri'nde 46-57 metrekarelik 1+1 daireler 89 bin lira ile 106 bin lira arasında, açık mutfak 2+1 daireler 145 bin lira ile 150 bin lira arasında, kapalı mutfak 2+1 daireler 190 bin lira ile 205 bin lira arasında değişiyor. Projede son 143 metrekarelik 3+ daire 240 bin TL'den satılıyor. Esenyurt Lemuria Konutları'nda +1 daire almak için 5 bin liraya yakın peşinat ödemesi yapılıyor. Kala miktar banka kredisiyle tamamlanıyor. 24 saat güvenlik hizmetinin yer aldığı Lemuria Esenyurt Konutları'nda arsa alanı 5 bin metrekare olarak belirlendi. Konutların haricinde ticari birimlerinde yer aldığı Lemuria Esenyurt Evleri'nde kapalı havuz, sauna, teras bahçelerinde barbekü, buhar odası, jakuzi, süs havuzları, Türk hamamı, fitness center, çocuk oyun alanları ve otopark gibi birçok hizmet bir arada sunuluyor.
Lemuria İletişim Bilgileri
Web: http://www.lemuria.com.tr 
Telefon: 0212 620 11 11
Uğurcan TOKAY/Emlaktasondakika.com

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
emlak değeri

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
nereden almalı

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
Sektörden Haberler
Yaşar Kemal'e Gökçedam köyünden toprak getirildi
01.03.2015 20:27
Hayata dün gözlerini kapayan Türk edebiyatının önemli isimlerinden Yaşar Kemal'in eşi Ayşe Semiha Baban, evinde taziyeleri kabul ediyor.
Kiracılara müjdeli haber! Depozitoya üst sınır geliyor
01.03.2015 20:04
Kira sözleşmesindeki değişikliklere göre ev sahibine verilen depozitolar kiracıya verilmeyip bankaya yatırılacak.
Sarı-kırmızılı kulübe 250 bin dolarlık icra!
01.03.2015 18:32
Ekonomik olarak pek çok sıkıntıyla boğuşan Galatasaray'ı Ünal Aysal döneminin iletişim danışmanı icraya verdi.
Akrobasi uçakları alev topları arasında nefes kesti
01.03.2015 16:39
Avusturalya'daki Uluslararası Havacılık Fuarı'nda akrobasi uçaklarının alev topları arasındaki gösterisi nefesleri kesti.
Teneke parçalarıyla dinozor görünümlü füzeatar yaptı
01.03.2015 16:21
Giresun'da 26 yaşındaki Aykut Çam, topladığı teneke parçaları, soba borusu ve esnafın kendisine verdiği malzemelerden füzeatar yaptı.
Muğla’da deniz renk değiştirdi!
01.03.2015 11:10
Datça’da etkili olan yağışlar ardından kanal ve derelerden akan çamurlu su, deniz rengini değiştirdi.
Ayder Yaylası’na bahar geldi!
01.03.2015 10:58
Rize’nin zengin turizm merkezlerinden Ayder Yaylası’nda açan kardelenler baharı müjdeledi.
Kargalar iyiliği karşılıksız bırakmıyor!
28.02.2015 16:33
ABD'nin Seattle eyaletinden küçük bir kız çocuğunun beslediği kargalar hediye getiriyor.
Ege Yapı Group’a onurlu ödül!
28.02.2015 12:05
EgeYapı Group, Bilkent Üniversitesi 2. Marka Ödülleri’nde onur ödülüne layık görüldü.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Murat Ergin
İmar Kanunu ile proje yapımı hızlanacak!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000