Kilis Deluxe fiyat listesi

Kilis Deluxe fiyat listesi Kilis Deluxe projesinin yüzde 75'i yeşile ayrıldı
31.01.2014 - 10:19
Yazı Boyutu

15 katlı 4 bloktan meydana gelen Kilis Deluxe, 260 konutluk bir proje. 20 adet mağaza ve 1 adet hipermarketin hizmet vereceği Kilis Deluxe'de 118 metrekare ile 165 metrekare arasında değişen 2+1'ler 171 bin TL'den, 137 metrekare ile 185 metrekare arasında değişen 3+1'ler 206 bin TL'den, 292 metrekare 4+1'ler ise 421 bin TL'den başlayan fiyatlarla satışa sunuluyor. Altın Nesil Yatırım imzasıyla inşa edilen Kilis Deluxe'ün hafriyat çalışmaları başladı. 2016 sonunda tamamlanması hedeflenen Kilis Deluxe projesinin arsa alanı 12 bin metrekare olarak belirlendi. 3 bin metrekaresine blokların yerleştirileceği Kilis Deluxe'te 9 bin metrekare sosyal alan mevcut. Kilis Deluxe içerisinde; basketbol sahası, çocuk oyun alanları, çocuk yüzme havuzu, fitness center, futbol sahası, kamelya, kapalı yüzme havuzu, kapalı otopark, sauna, yürüyüş parkuru, voleybol sahası, tenis kortu ve sinema sıralanıyor.

Kilis Deluxe proje görselleri
Kilis Deluxe örnek daire görselleri

 

 

Kilis Deluxe İletişim Bilgileri;

Web: http://www.kilisdeluxe.com/
Telefon: 444 5 096
Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Firma Altın Nesil Yatırım A.Ş.
Proje Kilis Deluxe
Telefon 444 5 096
Adres Kilis Deluxe Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
kiracı tahliye

Merhabalar, 12 Aralık 2014’te içinde kiracı olan bir daire satın aldım. 17 Aralık 2014 tarihinde noterden ihtiyacım olduğu için evi boşaltmalarını istedim (üzerime..

erdem_oren@hotmail.com 26 Şubat 2015 - Saat 11:33
adana suluca toki yedek liste

adana suluca toki konutları yoksul vatandaşlara belirli şartlar baz alınarak oturum yapılması için ev verildi ancak taksitleri az oldugu için 1280 konutun yaklaşık..

ilk.nur@hotmail.com 24 Şubat 2015 - Saat 16:12
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Akıllı Kent projesinin ilk durağı Karaman!
02.03.2015 17:04
Türkiye çapında gelişmekte olan belediyelerin hayatını kolaylaştıracak olan Akıllı KenTT projesi Karaman'da başladı.
Mon Reve Eyüp’te çarşıya çok yakınsınız
02.03.2015 15:25
Butik yaklaşımı ile Eyüp’teki standardı yükselten Mon Reve Eyüp’de yaşayanlar günlük ihtiyaçlarını cadde dükkanlardan karşılayacaklar.
Batışehir'in futbol takımı kuruldu!
02.03.2015 14:58
Ulusal ve uluslararası alanda bir çok ödül kazanan EgeYapı Group imzalı proje Batışehir, şimdi de yeşil sahalarda kazanıyor.
Torna ustası geri vitessiz "Tersedes" üretti
02.03.2015 14:18
Karadenizli torna ustası Hasan Sungur, su pompası motoru kullanarak 50 kilometre hıza ulaşabilen 3 vitesli "Tersedes" adını verdiği aracı üretti.
Ankara, özgün yapılarla örnek başkent olacak!
02.03.2015 13:32
Elit Yapı Yönetim Kurulu Üyesi Mert Yıldızhan, kentin Londra, Paris, Moskova gibi dünyanın önemli merkezleri gibi görünüm kazanmaya başladığını söyled
Güneşli’nin en yeşil projesinde 4 mevsim tatil!
02.03.2015 13:23
Bahçelievler’de inşa edilen 174 daireden oluşan butik proje Greenist, 15 bin metrekarelik peyzaj alanıyla şehrin göbeğinde 4 mevsim tatil vadediyor.
“Türkiye’de 6.5 milyon konut acilen yenilenmeli”
02.03.2015 11:22
Çukurova Kent Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Cafer Kara, 6.5 milyon konutun acil olarak yenilenmesi gerektiğini vurguladı.
Adapazarı’nda su altındaki 15 evin mücadelesi!
02.03.2015 11:12
Adapazarı İlçe Merkezi’ne sadece 4 km uzaklıkta olan Sakarya Nehri set altında yer alan Karaköy’de 15 ev su altında mücadele veriyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000