Esila Kent Esenyurt fiyat listesi

Esila Kent Esenyurt fiyat listesi Esenyurt'ta inşa edilen Esila Kent projesi Turgutreis Group tarafından hayata geçiriliyor
23.10.2013 - 16:02
Yazı Boyutu

Esenyurt'ta hayata geçirilen Esila Kent, 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçeneklerinden meydana geliyor. Turgutreis Group tarafından inşa edilen Esila Kent, 6 blok halinde inşa ediliyor. 

420 konutluk bir proje olan Esila Kent'te 90 metrekarelik 1 oda 1 salon evlerin fiyatları 89 bin liradan, 120 metrekarelik 2 oda 1 salon evlerin fiyatları 139 bin liradan, 150 metrekarelik 3 oda 1 salon evlerin fiyatları ise 189 bin liradan başlangıç gösteriyor. 

Esila Kent'ten yüzde 25 peşinat ve 75'i için banka kredili ödeme ile konut sahibi olmak mümkün. 2014 yılının Şubat ayında tamamlanması hedeflenen Esila Kent, 7 gün 24 saat güvenlik sistemiyle kontrol altında. 

İnşaatı devam eden Esila Kent'te yüzme havuzu, spor salonu, güzellik merkezi, kat bahçesi, oyun sahası, Türk hamamı, yürüyüş alanı, çocuk kulübü ve çok amaçlı salon bulunuyor. 

Esila Kent İletişim Bilgileri;

Web: http://www.esilakent.com

Telefon: 0212 854 32 36

Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Firma Turgutreis Group
Proje Esila Kent
Telefon 0212 620 36 36
Adres Esila Kent Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Gebze'de icradan satılık 2 tarla!
06.03.2015 11:26
Gebze 1. İcra Dairesi, Pelitli Köyü'ndeki Baytur İnşaat'a ait 2 tarlayı satışa çıkardı.
İzmir'de İzban için kazma vuruldu!
06.03.2015 10:36
Büyükşehir Belediyesi, 26 kilometrelik İZBAN Selçuk hattındaki 2 istasyon ve 2 karayolu üst geçidi ile 6 karayolu alt geçidi için çalışmalara başladı.
Kütahya’da lojman yapana 3 arsa verilecek!
06.03.2015 10:10
Kütahya İl Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığı, arsa karşılığı yapım işi için ihale düzenleyeceğini açıkladı.
"Eskişehir'de 1000-1500 konut daha yapacağız"
06.03.2015 09:27
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Ergün Turan, Eskişehir'de 1000-1500 arası yeni ilave konut yatırımı yapacaklarını açıkladı.
Suruç Çadır Kenti açıldı
06.03.2015 09:58
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan'ın açılışını yaptığı Suruç Çadır Kenti’nde kalan sığınmacılara hitap etti.
Evgör Mobilya’dan kadınlara özel papatyalı fırsat!
06.03.2015 09:11
Evgör Mobilya, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla, Mart ayında tüm bayan müşterilerine pozitif ayrımcılık yapıyor.
Elysium Elit Koşuyolu satışa çıktı!
05.03.2015 13:15
Ofton İnşaat, İstanbul Anadolu Yakası’nın en nezih semtlerinden Koşuyolu’ndaki yeni yaşam projesi Elysium Elit Koşuyolu'nu satışa çıkardı.
Kardelen Aydın GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu!
05.03.2015 23:10
Medya sektörünün deneyimli isimlerinden Kardelen Aydın, GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu.
Sayanlar'dan oğullarına 16 milyon dolarlık hediye!
05.03.2015 09:09
Seda Sayan, oğlu Oğulcan Engin’e mezuniyet hediyesi olarak Cihangir’de bina satın aldı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000