Eclipse Maslak nerede? Eclipse Maslak'a nasıl gidilir?

Eclipse Maslak nerede? Eclipse Maslak'a nasıl gidilir? Artaş İnşaat tarafından hayata geçirilen Eclipse Maslak projesi İstanbul’un en merkezi bölgesinde yükseliyor
14.01.2013 - 17:06
Yazı Boyutu

 

Artaş İnşaat tarafından hayata geçirilen Eclipse Maslak projesi İstanbul'un en merkezi bölgesinde yükseliyor.

Eclipse Maslak'a İstinye Park'tan gidiş; İstinye Park tarafından Büyükdere Caddesi, İTÜ Maslak Kampüsü yönünde gidilir. Ardıdnan BP Akaryakıt İstasyonu'nun geçtikten hemen sonra ilk sağa dönülür. Daha sonra ING Bank'ın karşısından sağa girilir. Takip edilen Akasya Sokak sonunda Eclipse Maslak projesine ulaşılır.

Levent-Seyrantepe aksından geliş; Levent-Seyrantepe tarafından Harp Akademisi istikametine doğru gidilir ve Ayazağa Atatürk Sanayi Sitesi Kavşağı yönüne girilir. Takip edilen yolda Büyükdere Caddesi altından devam edilir. Atatürk Sanayi Sitesi sol tarafta kaldıktan sonra sol tarafa, Akasya Sokak yönüne girilir. Yolun sonunda Eclipse Maslak projesine ulaşılır.

Sarıyer-Büyükdere aksından geliş; Sarıyer Büyükdere aksından Işık Lisesi ve NTV geçilir ve mecburi istikamet sağa girilir. Yolun devamında ING Bank'ın karşısındaki Akasya Sokak yönüne girilir. Yolun sonunda Eclipse Maslak projesine ulaşılır.

Eclipse Maslak iletişim bilgileri

Web: www.eclipsemaslak.com

Telefon: 0212 285 44 54

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
emlak değeri

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
nereden almalı

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Yaşar Kemal'e Gökçedam köyünden toprak getirildi
01.03.2015 20:27
Hayata dün gözlerini kapayan Türk edebiyatının önemli isimlerinden Yaşar Kemal'in eşi Ayşe Semiha Baban, evinde taziyeleri kabul ediyor.
Kiracılara müjdeli haber! Depozitoya üst sınır geliyor
01.03.2015 20:04
Kira sözleşmesindeki değişikliklere göre ev sahibine verilen depozitolar kiracıya verilmeyip bankaya yatırılacak.
Sarı-kırmızılı kulübe 250 bin dolarlık icra!
01.03.2015 18:32
Ekonomik olarak pek çok sıkıntıyla boğuşan Galatasaray'ı Ünal Aysal döneminin iletişim danışmanı icraya verdi.
Akrobasi uçakları alev topları arasında nefes kesti
01.03.2015 16:39
Avusturalya'daki Uluslararası Havacılık Fuarı'nda akrobasi uçaklarının alev topları arasındaki gösterisi nefesleri kesti.
Teneke parçalarıyla dinozor görünümlü füzeatar yaptı
01.03.2015 16:21
Giresun'da 26 yaşındaki Aykut Çam, topladığı teneke parçaları, soba borusu ve esnafın kendisine verdiği malzemelerden füzeatar yaptı.
Muğla’da deniz renk değiştirdi!
01.03.2015 11:10
Datça’da etkili olan yağışlar ardından kanal ve derelerden akan çamurlu su, deniz rengini değiştirdi.
Ayder Yaylası’na bahar geldi!
01.03.2015 10:58
Rize’nin zengin turizm merkezlerinden Ayder Yaylası’nda açan kardelenler baharı müjdeledi.
Kargalar iyiliği karşılıksız bırakmıyor!
28.02.2015 16:33
ABD'nin Seattle eyaletinden küçük bir kız çocuğunun beslediği kargalar hediye getiriyor.
Ege Yapı Group’a onurlu ödül!
28.02.2015 12:05
EgeYapı Group, Bilkent Üniversitesi 2. Marka Ödülleri’nde onur ödülüne layık görüldü.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Murat Ergin
İmar Kanunu ile proje yapımı hızlanacak!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000