Demirli Twinstar Evleri’nde 315 bin TL’ye 2+1!

Demirli Twinstar Evleri’nde 315 bin TL’ye 2+1! Kartal-Yakacık’ta yükselen Demirli Twinstar Evleri projesinde teslimler 2014 yılının Aralık ayında gerçekleşecek. Demirli Yapı imzası taşıyan projede 120 konut yer alıyor
03.02.2013 - 13:08
Yazı Boyutu

 

Demirli Yapı'nın yeni projesi olan Twinstar Evleri projesi iki blokta 120 konuttan meydana geliyor. Önümüzdeki ay yapımına başlanan Demirli Twinstar projesinde satışlar başladı. Twin Star'da 76 metrekare 1+1 daireler 170 bin liradan, 137 metrekare 2+1 daireler ise 315 bin liradan başlayan fiyatlarla satılıyor.

Aydos Orman'ı bitiminde yükselen Demirli Twinstar Evleri projesinde her daireye bir araçlık otopark alanı ve misafir araç otoparkı imkanı sunuluyor.

Demirli Twinstar projesinin özellikleri;

-Açık yüzme havuzu

-Güneşlenme alanları

-Çocuk havuzu

-Çok amaçlı spor sahası

-Çocuk oyun alanı

-Kamelya

-Yürüyüş ve dinlenme alanları

-Dış alan aydınlatmaları

-Yalıtımlı teras bahçeleri

-Fitness merkezi

-Sauna

-Buhar odası

-Havuz başı cafe

-Masa tenisi

-Bilardo alanları

Demirli Twinstar İletişim Bilgileri;

Web: http://www.twinstar.com.tr/

Telefon: 444 3 675

Sinem Öztürk/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
kiracı tahliye

Merhabalar, 12 Aralık 2014’te içinde kiracı olan bir daire satın aldım. 17 Aralık 2014 tarihinde noterden ihtiyacım olduğu için evi boşaltmalarını istedim (üzerime..

erdem_oren@hotmail.com 26 Şubat 2015 - Saat 11:33
adana suluca toki yedek liste

adana suluca toki konutları yoksul vatandaşlara belirli şartlar baz alınarak oturum yapılması için ev verildi ancak taksitleri az oldugu için 1280 konutun yaklaşık..

ilk.nur@hotmail.com 24 Şubat 2015 - Saat 16:12
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Akıllı Kent projesinin ilk durağı Karaman!
02.03.2015 17:04
Türkiye çapında gelişmekte olan belediyelerin hayatını kolaylaştıracak olan Akıllı KenTT projesi Karaman'da başladı.
Mon Reve Eyüp’te çarşıya çok yakınsınız
02.03.2015 15:25
Butik yaklaşımı ile Eyüp’teki standardı yükselten Mon Reve Eyüp’de yaşayanlar günlük ihtiyaçlarını cadde dükkanlardan karşılayacaklar.
Batışehir'in futbol takımı kuruldu!
02.03.2015 14:58
Ulusal ve uluslararası alanda bir çok ödül kazanan EgeYapı Group imzalı proje Batışehir, şimdi de yeşil sahalarda kazanıyor.
Torna ustası geri vitessiz "Tersedes" üretti
02.03.2015 14:18
Karadenizli torna ustası Hasan Sungur, su pompası motoru kullanarak 50 kilometre hıza ulaşabilen 3 vitesli "Tersedes" adını verdiği aracı üretti.
Ankara, özgün yapılarla örnek başkent olacak!
02.03.2015 13:32
Elit Yapı Yönetim Kurulu Üyesi Mert Yıldızhan, kentin Londra, Paris, Moskova gibi dünyanın önemli merkezleri gibi görünüm kazanmaya başladığını söyled
Güneşli’nin en yeşil projesinde 4 mevsim tatil!
02.03.2015 13:23
Bahçelievler’de inşa edilen 174 daireden oluşan butik proje Greenist, 15 bin metrekarelik peyzaj alanıyla şehrin göbeğinde 4 mevsim tatil vadediyor.
“Türkiye’de 6.5 milyon konut acilen yenilenmeli”
02.03.2015 11:22
Çukurova Kent Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Cafer Kara, 6.5 milyon konutun acil olarak yenilenmesi gerektiğini vurguladı.
Adapazarı’nda su altındaki 15 evin mücadelesi!
02.03.2015 11:12
Adapazarı İlçe Merkezi’ne sadece 4 km uzaklıkta olan Sakarya Nehri set altında yer alan Karaköy’de 15 ev su altında mücadele veriyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000