Bulvar İstanbul Başakşehir konut fiyatları

Bulvar İstanbul Başakşehir konut fiyatları Bulvar İstanbul projesinde 2+1 ile 5+1 arasında değişen konutlar bulunuyor
26.10.2013 - 14:03
Yazı Boyutu

Bulvar İstanbul projesinde 2+1 ile 5+1 arasında değişen konutlar bulunuyor. Özülke-Özkar-Emlak Konut GYO ortaklığında inşa edilen projede fiyatlar konut tiplerine göre farklılık gösterebiliyor. 30 ay sonra konut teslimlerinin başlayacağı Bulvar İstanbul projesinde 96 bin 673 metrekarelik ortak alan bulunuyor.

1555 daire, 14 dükkan ve 1 otelin yer aldığı Bulvar İstanbul projesinde toplam konut ve dükkan alanı 257 bin 353 metrekare olarak belirlendi.

Bulvar İstanbul daire fiyatları

100-140 metrekarelik 2+1 daireler 270 bin lira ile 350 bin lira arasında

140 metrekareden başlayan 3+1'ler 340 bin lira ile 450 bin lira arasında

170-230 metrekarelik 4+1 daireler 450 bin lira ile 770 bin lira arasında

Bulvar İstanbul projesinde konut sahibi olmak isteyenlere cazip ödeme seçenekleri sunuluyor. Projede banka kredisi ile daire alınabiliyor. Bulvar İstanbul projesi içerisinde otopark, güvenlik, yeşil alanlar ve sosyal tesisler gibi birçok seçenek bir arada sunuluyor.

Bulvar İstanbul İletişim Bilgileri;

Web: http://www.bulvaristanbul.com.tr

Telefon: 444 66 10

Uğurcan TOKAY/Emlaktasondakika.com 

Firma Özülke
Proje Bulvar İstanbul
Telefon 444 66 10
Adres Bulvar İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
İlgili haberler
Sektörden Haberler
“Gayrimenkul fiyatları dünya genelinde cazip bulunuyor!”
03.03.2015 17:05
Gayrimenkul ve Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Derneği (GYODER) YKB Aziz Torun, AA Finans Haberleri Terminali'nde önemli açıklamalarda bulundu.
50 bin hane enerji verimliliğine dikkat çekiyor!
03.03.2015 16:46
Enerji verimliliği alanının lider markası ista, 2014 yılı itibariyle, Türkiye’de hizmet verdiği hane sayısını 50 bine çıkardı.
Müslüm Gürses Müzesi'ne ziyaretçi akını
03.03.2015 16:05
Müslüm Gürses’in adını taşıyan, giydiği kıyafetler, müzik aletleri, plak ve kaset gibi aksesuarlarının yer aldığı müzeye ziyaretçi akını yaşanıyor.
Zeytinleriyle ünlü Gemlik'te bu yatırım fırsatı kaçmaz!
03.03.2015 14:49
Gemlik Belediye Başkanlığı, Küçükkumla Köyü’nde yer alan zeytinlik niteliğine sahip taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
'Afet Kasası’na ağaç tohumları gönderildi!
03.03.2015 12:59
Doğal afetlerin yanı sıra nükleer patlamalara karşı da dayanıklı olan Svalbard Kasası, yüz binlerce tarım ürününe ait tohumu saklıyor.
Alfemo’dan 2. ürüne yüzde 50 indirim!
03.03.2015 12:43
Alfemo’nun 1 Mart’ta başlayan kampanyası mobilya almayı planlayan herkese çok özel avantajlar sunuyor.
Şiddet mağduru kadınlara Harran'da köy kuruluyor
03.03.2015 11:58
10 dönüm arazi üzerine şiddet gören kadınlara yönelik ’Uluslararası Ekolojik Kadın Köyü’ çalışmalarına başlandı.
Tüpraş'tan 1.4 milyar liralık net kâr!
03.03.2015 09:56
Türkiye Petrol Rafinerileri AŞ'nin (Tüpraş), 2014'te net dönem kârı 1 milyar 459 milyon lira olarak açıklandı.
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000