Bizim Evler 6 satılık daire fiyatları!

Bizim Evler 6 satılık daire fiyatları! Bizim Evler 6 fiyat listesi 277 bin liradan başlıyor. Projede teslimler Haziran 2016'da yapılacak
07.10.2013 - 10:37
Yazı Boyutu

Bizim Evler 6 fiyat listesi 277 bin liradan başlıyor. 90 bin 914 metrekare arsa üzerinde hayata geçirilen Bizim Evler 6 projesinde 2+1 ile 5+1 arasında değişen konutlar bulunuyor. Cazip ödeme seçeneklerinin sunulduğu projede teslimler Haziran 2016'da gerçekleştirilecek.

Bizim Evler 6 Gökkuşağı Konutları'nda 2+1 daireler 277 bin lira ile 325 bin lira arasında, 3+1 daireler 391 bin lira ile 478 bin lira arasında, 4+1 daireler 434 bin lira ile 580 bin lira arasında ve 5+1 daireler 600 bin lira ile 740 bin lira arasında değişiyor.

Bizim Evler 6 projesi 1200 daire ve 60 ticari birimden meydana geliyor. Ön satışa çıktığı ilk günde yoğun bir talep gören Bizim Evler 6 projesi İhlas Yapı tarafından hayata geçiriliyor. Projede 115 metrekare ile 290 metrekare arası konutlar bulunuyor.

Bizim Evler 6 İletişim Bilgileri;

Web: http://www.bizimevler.com.tr/

Telefon: 0212 405 10 00

Uğurcan TOKAY/Emlaktasondakika.com

Firma İhlas Yapı
Proje Bizim Evler 6
Telefon 0212 405 10 00
Adres Bizim Evler 6 Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
emlak değeri

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
nereden almalı

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kargalar iyiliği karşılıksız bırakmıyor!
28.02.2015 16:33
ABD'nin Seattle eyaletinden küçük bir kız çocuğunun beslediği kargalar hediye getiriyor.
Ege Yapı Group’a onurlu ödül!
28.02.2015 12:05
EgeYapı Group, Bilkent Üniversitesi 2. Marka Ödülleri’nde onur ödülüne layık görüldü.
Emaar, Cheesecake Factory'yi İstanbul'a getiriyor
28.02.2015 10:03
Emaar Square AVM, Amerikan zinciri Cheesecake Factory’nin Türkiye’deki ilk şubesine ev sahipliği yapacak.
Küçük mekanlarda yaşamak isteyenlere 30 harika ev!
27.02.2015 15:33
Büyük evler yerine, minik bir yuva tercih edenler bu evlere bayılacaklar...
Konut fiyat endeksi 1,04 arttı!
27.02.2015 16:11
Türkiye Konut Fiyat Endeksi, 2014 yılı aralık ayında yüzde 1,04 artarak 170,01'e yükseldi.
Attığınız pet şişelerden ev bile yapabilirsiniz!
24.02.2015 17:27
Doğaya zarar veren pet şişelerin şaşırtıcı dönüşümlerini emlaktasondakika.com olarak sizler için hazırladık.
Bu numara ararsa açmayın!
27.02.2015 11:36
0888222200* numaralı telefondan gelen aramayı sadece yanıtlamak bile faturaya 40 lira ücret eklenmesine neden oluyor.
İnşaat sektörü, Gaziantep'te masaya yatırıldı
26.02.2015 23:14
GYODER Başkanı Aziz Torun, karlı gibi görünen gayrimenkul sektörünün ciddi vergi yükü olduğunu söyledi.
Düzce’de 2+1 daireler 102 bin liraya satışta!
26.02.2015 16:44
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Düzce Belediye Projesi kapsamında hayata geçirilen konutlar için talep toplamaya başladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Murat Ergin
İmar Kanunu ile proje yapımı hızlanacak!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000