Bakyapıyoruz, Bursa Prestij Modern’de 159 bin liraya

Bakyapıyoruz, Bursa Prestij Modern’de 159 bin liraya Bursa Prestij Modern Bakyapı projesi 'Bakyapıyoruz' sloganıyla 159 bin liradan başlayan fiyatlarla satılıyor
27.01.2014 - 10:05
Yazı Boyutu

Bakyapı'nın Bursa'da ‘Bakyapıyoruz' sloganıyla hayata geçirdiği Bursa Prestij Modern Evleri'nde dairelerin fiyatları 159 bin lira ile 269 bin lira arasında değişiyor. 10-12 kat arası tasarlanmış 10 bloğun yer aldığı Bakyapı Prestij Modern Bursa projesi, Bursa Büyükşehir Belediyesi ortaklığında inşa ediliyor. Tapu teslimlerinin hemen gerçekleştirildiği projede daireleri ankastre ürünlerle teslim ediliyor. 53 bin 200 metrekare alan üzerinde inşa edilen Bakyapı Prestij Modern Evleri'nde konutların tamamı 3+1 olarak tasarlandı. Haziran 2016 tarihinde teslimleri gerçekleştirilecek olan Prestij Modern Bursa Konutları'nda yüzde 25 peşinat ödeyip konut sahibi olunabiliyor. Konutlar haricinde 43 dükkanın yer aldığı Prestij Modern Evleri Bursa'da fitness center, yüzme havuzu, sauna, otopark, Türk hamamı, çocuk oyun alanları, yeşil alanlar gibi birçok seçenek bir arada sunuluyor.

Prestij Modern Evleri Bursa satış ofisi
Web: http://www.bakyapiprestijmodern.com
Telefon: 444 16 99
Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

 

Firma Bak Yapı
Proje Bursa Bakyapı Prestij Modern
Telefon 444 16 99
Adres Bursa Bakyapı Prestij Modern Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2+1 daire

Iyi Günler, Ben hamburgda konsolosluk Ögretmeni olarak calisiyorum.2020 senesinde emekli olucam.Esim SSKdan emekli 1200TL aliyor.Biz böyle bir ev almak istiyoruz ..

bahtiye-yilmaz@gmx.de 04 Mart 2015 - Saat 16:57
ofis satış fiyatları

ofislerinizin metrekaresi ve fiyat listesini öğrenebilir mıyım? ofisler diş muayenehanesi için uygun mudur*

b_sh2001@yahoo.com 04 Mart 2015 - Saat 15:42
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Urankent, kadınlara altın dağıtacak!
05.03.2015 15:29
Özel günlerde etkinlikler düzenleyen Urankent, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde düzenleyeceği etkinlikte de kadınlar için sürpriz hazırlıyor.
TOKİ, Trabzon’da 49 konutu satışa çıkardı!
03.03.2015 16:04
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Trabzon Pelitli ve Akçaabat’ta satışa çıkardığı konutlar için başvuru sürecini bugün başlattığını açıkladı.
Fulya Erdem artık Bahar Ünal İletişim'de!
05.03.2015 13:11
Fulya Erdem, Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı’na, Genel Müdür Yardımcısı olarak katıldı.
İncek Loft 700. satışa ulaştı
05.03.2015 12:57
İstanbul Levent Loft’tan sonra Loft markasını Ankara’ya taşıyan Akfen İnşaat, İncek Loft projesinde 700. satış rakamına ulaştı.
İstanbul’da hem oturum hem de yatırım için ideal proje!
05.03.2015 12:37
Merkez Zekeriyaköy, oturuma ve yatırıma uygun konut arayanlar için büyük fırsat sunuyor.
Sur Yapı’nın projelerinde peşinat teslimde!
05.03.2015 10:31
Sur Yapı, Mart ayı boyunca İdilia ve Vitrin projelerinde ‘’Mutluluk evinizde, peşinatı teslimde’’ sloganıyla kampanya başlattı.
Kenan - Beren çifti Ankara'da restoran açıyor!
05.03.2015 10:16
Geçtiğimiz yaz Los Angeles Malibu kumsalında dünya evine giren Kenan Doğulu ile Beren Saat, Ankara'da ticarete atılıyor.
Erdoğan, Bakir İzzetbegoviç’e 3. köprüyü gösterdi!
04.03.2015 23:12
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Savarona yatında ağırladığı ilk yabancı konuk, Bosna Hersek Cumhurbaşkanlığı Konseyi Üyesi Bakir İzzetbegoviç oldu.
Cebeci Group 2025 yılında 200 milyon dolarlık olacak
04.03.2015 23:07
Pendik, Kartal ve Kurtköy’de üç proje geliştiren Cebeci Group, uzun vadeli hedeflerine emin adımlarla ilerliyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000