Ağaoğlu My Home Küçük Maslak fiyat listesi

Ağaoğlu My Home Küçük Maslak fiyat listesi Ağaoğlu Şirketler Grubu tarafından Maslak'ta yükselen My Home Küçük Maslak'tan banka kredili ödeme ile konut sahibi olmak mümkün
12.11.2013 - 16:54
Yazı Boyutu

My Home Küçük Maslak fiyat listesi; stüdyoların fiyatları 463 bin lira ile 502 bin lira, 1+1'lerin fiyatları 446 bin lira ile 556 bin lira, 2+1'lerin fiyatları 565 bin lira ile 1 milyon lira, 3+1'lerin fiyatları 644 bin lira ile 1 milyon 403 bin lira, 4+1 dublekslerin fiyatları 2 milyon 132 bin lira ile 2 milyon 151 bin lira, 4,5+1 dublekslerin fiyatları 1 milyon 906 bin lira ile 1 milyon 961 bin lira arasında farklılık gösteriyor. 3,5+1'lerin fiyatları 1 milyon 243 bin TL'den başlangıç gösteriyor. 

Ağaoğlu İnşaat tarafından hayata geçirilen My Home Küçük Maslak, 3 kule ve altında alışveriş birimlerden meydana geliyor. Maslak'ta yükselen My Home Küçük Maslak, 786 dairelik bir proje. 

2014 yılının Şubat ayında konut teslimlerinin başlayacağı My Home Küçük Maslak'ta alanları 96 metrekare ile 351 metrekare arasında değişen 1+0, 1+1, 2+1, 3+1 ve 4+1 daire bulunuyor. 

Arsa alanı 26 bin 200 metrekare olarak belirlenen My Home Küçük Maslak, 7/24 özel güvenlik ve kameralı güvenlik ile kontrol altında. My Home Küçük Maslak içerisinde; açık ve kapalı yüzme havuzları, Türk hamamı, çocuk oyun alanları, çocuk yüzme havuzu, kapalı otopark mevcut.

My Home Küçük Maslak İletişim Bilgileri;

Web: http://www.myhomemaslak.com

Telefon: 444 6 777

Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Firma Ağaoğlu İnşaat
Proje Ağaoğlu My Home Küçük Maslak
Telefon 444 6 777
Adres Ağaoğlu My Home Küçük Maslak Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
3+1 daire fiyatlarınızı öğrenebilir miyim.

3+1 daire fiyatlarınızı öğrenebilir miyim

selvinaz.aydemir@hotmail.com 05 Mart 2015 - Saat 13:24
başvuru

tokiden dar gelirli grupları için yapılan evden almak istiyorum tek başına yaşayan babadan sgk işci maşım var başka gelirim yok başvuru yapalibirmiyim

meyro-meri@hotmail.com 05 Mart 2015 - Saat 12:02
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kardelen Aydın GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu!
05.03.2015 23:10
Medya sektörünün deneyimli isimlerinden Kardelen Aydın, GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu.
Kapadokya çikolataya dönüşecek!
04.03.2015 14:33
CNR EXPO Yeşilköy’de 25-28 Mart tarihleri arasında düzenlenecek EDT EXPO 2015 Fuarı, birbirinden renkli yarışmalara ev sahipliği yapacak.
Urankent, kadınlara altın dağıtacak!
05.03.2015 15:29
Özel günlerde etkinlikler düzenleyen Urankent, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde düzenleyeceği etkinlikte de kadınlar için sürpriz hazırlıyor.
TOKİ, Trabzon’da 49 konutu satışa çıkardı!
03.03.2015 16:04
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Trabzon Pelitli ve Akçaabat’ta satışa çıkardığı konutlar için başvuru sürecini bugün başlattığını açıkladı.
Fulya Erdem artık Bahar Ünal İletişim'de!
05.03.2015 13:11
Fulya Erdem, Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı’na, Genel Müdür Yardımcısı olarak katıldı.
İncek Loft 700. satışa ulaştı
05.03.2015 12:57
İstanbul Levent Loft’tan sonra Loft markasını Ankara’ya taşıyan Akfen İnşaat, İncek Loft projesinde 700. satış rakamına ulaştı.
İstanbul’da hem oturum hem de yatırım için ideal proje!
05.03.2015 12:37
Merkez Zekeriyaköy, oturuma ve yatırıma uygun konut arayanlar için büyük fırsat sunuyor.
Sur Yapı’nın projelerinde peşinat teslimde!
05.03.2015 10:31
Sur Yapı, Mart ayı boyunca İdilia ve Vitrin projelerinde ‘’Mutluluk evinizde, peşinatı teslimde’’ sloganıyla kampanya başlattı.
Kenan - Beren çifti Ankara'da restoran açıyor!
05.03.2015 10:16
Geçtiğimiz yaz Los Angeles Malibu kumsalında dünya evine giren Kenan Doğulu ile Beren Saat, Ankara'da ticarete atılıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000