Konut kredilerinde son durum!

Konut kredilerinde son durum! Konut kredisi faiz oranlarında değişiklik meydana geldi. Halkbank geçen ayki değerlini aynı seviyede tutarken DD Mortgage en düşük kredi sağlayan firma oldu
27.04.2012 - 14:26
Yazı Boyutu

Konut kredisi faiz oranlarında değişiklik meydana geldi. Halkbank geçen ayki değerlini aynı seviyede tutarken DD Mortgage en düşük kredi sağlayan firma oldu

Birçok ailenin konut sahibi olmak için başvuru yaptığı konut kredi kredilerinde rakamlar bir ay içerisinde birkaç kez değişikliğe uğruyor. Geçen hafta en uygun kredi sağlayan Halkbank kendisine ilk sırada yer bulurken DD Mortgage ikinci olmuştu. Bu hafta DD Mortage 5 yıllık faiz oranını yüzde 1,08'den yüzde 1,05'e, 10 yıllık faiz oranını ise yüzde 1,09'dan yüzde 1,06'ya çekerek liderlik koltuğuna oturdu.

Kredi Pazarı'ndan aldığımız verilere göre Halkbank geçen haftaki değerlerini aynı şekilde tutarken faiz oranlarında en büyük indirim ING Bank tarafından geldi. Geçen hafta 5 yıllık faizi yüzde 1,24 ve 10 yıllık faizi yüzde 1,39'ken bu hafta 5 yıllık faiz oranı yüzde 1,17'ye, 10 yıllık faiz oranı ise yüzde 1,30'a düştü.

Bu sonuçlara göre 2 bankanın kredi oranlarında düşüş gerçekleşirken 18 bankanın oranları aynı seviyede kaldı.

Uğurcan Tokay/emlaktasondakika.com

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
kiracı tahliye

Merhabalar, 12 Aralık 2014’te içinde kiracı olan bir daire satın aldım. 17 Aralık 2014 tarihinde noterden ihtiyacım olduğu için evi boşaltmalarını istedim (üzerime..

erdem_oren@hotmail.com 26 Şubat 2015 - Saat 11:33
adana suluca toki yedek liste

adana suluca toki konutları yoksul vatandaşlara belirli şartlar baz alınarak oturum yapılması için ev verildi ancak taksitleri az oldugu için 1280 konutun yaklaşık..

ilk.nur@hotmail.com 24 Şubat 2015 - Saat 16:12
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Mon Reve Eyüp’te çarşıya çok yakınsınız
02.03.2015 15:25
Butik yaklaşımı ile Eyüp’teki standardı yükselten Mon Reve Eyüp’de yaşayanlar günlük ihtiyaçlarını cadde dükkanlardan karşılayacaklar.
Batışehir'in futbol takımı kuruldu!
02.03.2015 14:58
Ulusal ve uluslararası alanda bir çok ödül kazanan EgeYapı Group imzalı proje Batışehir, şimdi de yeşil sahalarda kazanıyor.
Torna ustası geri vitessiz "Tersedes" üretti
02.03.2015 14:18
Karadenizli torna ustası Hasan Sungur, su pompası motoru kullanarak 50 kilometre hıza ulaşabilen 3 vitesli "Tersedes" adını verdiği aracı üretti.
Ankara, özgün yapılarla örnek başkent olacak!
02.03.2015 13:32
Elit Yapı Yönetim Kurulu Üyesi Mert Yıldızhan, kentin Londra, Paris, Moskova gibi dünyanın önemli merkezleri gibi görünüm kazanmaya başladığını söyled
Güneşli’nin en yeşil projesinde 4 mevsim tatil!
02.03.2015 13:23
Bahçelievler’de inşa edilen 174 daireden oluşan butik proje Greenist, 15 bin metrekarelik peyzaj alanıyla şehrin göbeğinde 4 mevsim tatil vadediyor.
“Türkiye’de 6.5 milyon konut acilen yenilenmeli”
02.03.2015 11:22
Çukurova Kent Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Cafer Kara, 6.5 milyon konutun acil olarak yenilenmesi gerektiğini vurguladı.
Adapazarı’nda su altındaki 15 evin mücadelesi!
02.03.2015 11:12
Adapazarı İlçe Merkezi’ne sadece 4 km uzaklıkta olan Sakarya Nehri set altında yer alan Karaköy’de 15 ev su altında mücadele veriyor.
İlkbahar erken mi geldi?
02.03.2015 11:10
Mart ayına kış mevsim sürerken Henüz ilkbahar birkaç ay olmasına rağmen erki ağaçları çiçek açması hereksi şaşkına çevirdi.
Polis Akademisi Alaturka'ya suç duyurusu!
02.03.2015 11:01
Emniyet Genel Müdürlüğü, Polis Akademisi Alaturka filmi hakkında suç duyurusunda bulundu.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000