Kiptaş Vaditepe 2. Etap satılık daire fiyatları

Kiptaş Vaditepe 2. Etap satılık daire fiyatları Vaditepe Kiptaş 2. Etap daire fiyatları 223 bin 250 liradan start alıyor
20.01.2014 - 13:33
Yazı Boyutu

284 bin metrekare arsa üzerinde inşa edilen Vaditepe Bahçeşehir projesinin 2. Etabı'nda başvurular 22 Ocak 2014 günü sonra eriyor. Kamu çalışanlarına özel olarak satışta olan Vaditepe Bahçeşehir 2. Etap kapsamında başvuruların ardından kuralar 30 Ocak 2014'te çekilecek. 2+1 ve 3+1 konutların yer aldığı Vaditepe Bahçeşehir 2. Etap projesi içerisinde yüzde 10 peşinat ödeyerek ev sahibi olunabiliyor. 2+1 dairelerin ortalama 223 bin 250 liradan, 3+1 dairelerin ise ortalama 277 bin 300 liradan başladığı Vaditepe Bahçeşehir 2. Etap Konutları içerisinde 742 adet 2+i ev, 358 adet 3+1 ev bulunuyor. Projede 2+1 daireler için 2 bin lira, 3+1 daireler için ise 3 bin lira ön ödeme yapılıyor. Ardından bu ödemeler dahil olmak üzere yüzde 10'luk peşinat ödeniyor. 1 yıl sonra yüzde 15 oranında ara ödeme gerçekleştiriliyor. Kalan miktar 120 aya varan vadelerle tamamlanıyor. Proje içerisinde fitness center, yüzme havuzu, sauna, otopark, güvenlik, spor alanlar, hamam ve sauna gibi birçok seçenek yer alıyor.

Vadi Tepe 2. Etap ön talep formu için tıklayın

Vadi Tepe Bahçeşehir 2. Etap iletişim
Web: http://vaditepebahcesehir.com/etap2/?sayfa=ana_sayfa
Telefon: 0212 414 98 98
Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

 

Firma Kiptaş
Proje Vaditepe Bahçeşehir
Telefon 0212 414 98 98
Adres Vaditepe Bahçeşehir Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2+1 daire

Iyi Günler, Ben hamburgda konsolosluk Ögretmeni olarak calisiyorum.2020 senesinde emekli olucam.Esim SSKdan emekli 1200TL aliyor.Biz böyle bir ev almak istiyoruz ..

bahtiye-yilmaz@gmx.de 04 Mart 2015 - Saat 16:57
ofis satış fiyatları

ofislerinizin metrekaresi ve fiyat listesini öğrenebilir mıyım? ofisler diş muayenehanesi için uygun mudur*

b_sh2001@yahoo.com 04 Mart 2015 - Saat 15:42
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Geleceğin sporcuları için modern tesisleşme başladı!
04.03.2015 15:45
Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, spor için yapılan tesisleşme süreci ile Türkiye’nin genç sporcularına hizmet verileceğini belirtti.
Burdur’daki köyler ‘deprem köyü’ ilan edildi!
04.03.2015 15:27
Deprem Haftası kapsamında düzenlenen Deprem Fayında Yürüyüş ve Farkındalık etkinliğinde Yazıköy ve Yarıköy Türkiye'nin ilk deprem köyü ilan edildi.
Kadınların gönlünü fetheden proje!
04.03.2015 11:36
Konut alım sürecinde büyük etkisi olan, hatta son kararı veren kadınların, araştırmalar sonucu geniş ve kullanışlı daireleri tercih ettiği biliniyor.
Orman kampı bölgesinde satılık arsa!
04.03.2015 11:22
Gemlik Belediye Başkanlığı, Gemlik Hisar Mahallesi’nde yer alan arsa niteliğindeki taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
Artaş İnşaat'ın acı günü! Mehmet Uzuner hayatını kaybetti!
04.03.2015 11:03
İnşaat mühendisi Mehmet Uzuner, dün yaşamını yitirdi. Artaş İnşaat Uzuner için taziye ilanı yayınlattı.
Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı FerYapı ile el sıkıştı!
04.03.2015 10:45
İletişim danışmanlığı konusunda dinamik ve güçlü yapısıyla dikkat çeken Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı, FerYapı'ya hizmet vermeye başladı.
Uptown İncek yaza hazır!
04.03.2015 10:26
Ankara’nın göl ve orman manzaralı konut projesi Uptown İncek güneşli yaz günlerine hazır.
Sanat sokağa taştı, harika görüntüler ortaya çıktı!
02.03.2015 16:20
Sokak sanatçıları tasarladığı bu eserler için, çevrelerindeki her tür nesneyi çizimleriyle tamamlayarak ilginç ve keyifli görüntüler ortaya çıkarmış.
Ege Seramik'e Unicera Fuarı’nda büyük ilgi!
04.03.2015 09:48
Ege Seramik, 24-28 Şubat tarihleri arasında 27. kez düzenlenen Unicera Seramik Banyo Mutfak Fuarı’nda Spring Collection 2015 koleksiyonunu tanıttı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000