Kiptaş Hadımköy 3. Etap'ta başvuru için gerekli evraklar neler?

kiptaş hadımköy 3.etap projesinin dışından bir kare Kiptaş tarafından geliştirilen 1472 konutluk proje Hadımköy 3. Etap'a başvuru için gerekli evraklar belli oldu.
18.03.2014 - 12:05
Yazı Boyutu

Kiptaş Hadımköy 3. Etap kura tarihini öğrenmek için tıklayın!

Maket ve genel proje galerisi ile tanıtım toplantısı yayında! Tıklayın

Kiptaş'ın Hadımköy 3. Etap projesinde başvurular için son gün 4 Nisan olarak belirlendi. Fiyatların 96 bin lira olarak belirlendiği proje 1472 adet 2+1 evden meydana geliyor. Konut almak isteyenler ilk olarak Vakıfbank Merkezefendi Şubesi'ne 1000 liralık ön ödeme yapıyor.

Başvuru için gerekli evraklar

  • 2 adet başvuru formu
  • Nüfus cüzdanı fotokopisi
  • İkametgah belgesi
  • Banka dekontunun aslı ve fotokopisi

Başvuru koşulları

  • Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak
  • 18 yaşını geçmiş olmak
  • Son 1 yıldır İstanbul'da ikamet ediyor olmak

24 ay sonra teslimleri gerçekleştirilecek olan projede yüzde 10 peşinat ödeyerek konut sahibi olunabiliyor. Projede sıfır faizli ve banka kredili ödeme fırsatları sunuluyor.

hadımköy 3. etap projesinin girişinden bir kare

kiptaş hadımköy 3. etap genel görüntüsü

Kiptaş Hadımköy 3. Etap İletişim
Web: www.kiptas.com.tr
Telefon: 0212 428 88 00

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
kiracı tahliye

Merhabalar, 12 Aralık 2014’te içinde kiracı olan bir daire satın aldım. 17 Aralık 2014 tarihinde noterden ihtiyacım olduğu için evi boşaltmalarını istedim (üzerime..

erdem_oren@hotmail.com 26 Şubat 2015 - Saat 11:33
adana suluca toki yedek liste

adana suluca toki konutları yoksul vatandaşlara belirli şartlar baz alınarak oturum yapılması için ev verildi ancak taksitleri az oldugu için 1280 konutun yaklaşık..

ilk.nur@hotmail.com 24 Şubat 2015 - Saat 16:12
Sektörden Haberler
“Türkiye’de 6.5 milyon konut acilen yenilenmeli”
02.03.2015 11:22
Çukurova Kent Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Cafer Kara, 6.5 milyon konutun acil olarak yenilenmesi gerektiğini vurguladı.
Adapazarı’nda su altındaki 15 evin mücadelesi!
02.03.2015 11:12
Adapazarı İlçe Merkezi’ne sadece 4 km uzaklıkta olan Sakarya Nehri set altında yer alan Karaköy’de 15 ev su altında mücadele veriyor.
İlkbahar erken mi geldi?
02.03.2015 11:10
Mart ayına kış mevsim sürerken Henüz ilkbahar birkaç ay olmasına rağmen erki ağaçları çiçek açması hereksi şaşkına çevirdi.
Polis Akademisi Alaturka'ya suç duyurusu!
02.03.2015 11:01
Emniyet Genel Müdürlüğü, Polis Akademisi Alaturka filmi hakkında suç duyurusunda bulundu.
Osmaniye’de 3 arsa satışa çıktı!
02.03.2015 10:16
Osmaniye İl Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığı, Adnan Menderes ve Yeşiltepe Mahallesi’nde yer alan gayrimenkulleri satışa çıkardığını duyurdu.
Havalimanlarındaki ‘yer hizmeti zammı’ tepki çekti
02.03.2015 09:48
Sudan havalimanlarında yer hizmeti zammı ülkeye sefer yapan yabancı havayolları şirketlerinin tepkisini çekti.
Yaşar Kemal'e Gökçedam köyünden toprak getirildi
01.03.2015 20:27
Hayata dün gözlerini kapayan Türk edebiyatının önemli isimlerinden Yaşar Kemal'in eşi Ayşe Semiha Baban, evinde taziyeleri kabul ediyor.
Kurtköy Paragon ile oturduğunuz yerden kazanın!
01.03.2015 14:25
Küçükçalık İnşaat, Anadolu Yakası’nın son dönemde hızla parlayan bölgesi Pendik’te yüksek yatırım getiren bir projeye imza attı.
Sarı-kırmızılı kulübe 250 bin dolarlık icra!
01.03.2015 18:32
Ekonomik olarak pek çok sıkıntıyla boğuşan Galatasaray'ı Ünal Aysal döneminin iletişim danışmanı icraya verdi.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Murat Ergin
İmar Kanunu ile proje yapımı hızlanacak!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000