Kiptaş Bahçeşehir Vaditepe ne zaman?

Kiptaş Bahçeşehir Vaditepe ne zaman? Kiptaş Vaditepe Bahçeşehir projesi önümüzdeki günlerde ön satışa çıkıyor
05.10.2013 - 16:50
Yazı Boyutu

Kiptaş Bahçeşehir Vaditepe projesi önümüzdeki günlerde ön satışa çıkıyor. 384 bin metrekare arsa üzerinde hayata geçirilen proje içerisinde 285 bin metrekarelik yeşil alan bulunuyor. Kiptaş imzasıyla Bahçeşehir'de inşa edilecek olan Vaditepe projesi toplam 4 bin daireden meydana gelecek.

Bahçeşehir'de 2 milyon metrekarelik Vadi projesinin yanı başında hayata geçirilen Vaditepe Bahçeşehir Kiptaş'ta 25 bin metrekarelik ticari birimlerde bulunuyor.

TEM Otoyolu'na kilometre mesafede inşa edilmekte olan Vaditepe Bahçeşehir projesi 1+1 ile 5+1 arasında değişen konutlarla birlikte, sağlık ocağı, özel sağlık kuruluşu, sosyal donatı alanları, yeşil alanlar, spor alanları, cami, okul kreş gibi birçok seçeneği içerisinde barındırıyor.

Bahçeşehir'e Vadikent projesiyle yeni bir şehir kuracak olan Kiptaş bugüne kadar 63 bin konutu hayata geçirdiği. İstanbul'un en büyük konut projelerinden birisi olacak olan Vadi Tepe Bahçeşehir'in web sitesi www.vaditepebahcesehir.com önümüzdeki günlerde yayın hayatına başlayacak. Projenin tüm detayları emlatkasondakika.com'da olacak..

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Uptown İncek yaza hazır!
04.03.2015 10:26
Ankara’nın göl ve orman manzaralı konut projesi Uptown İncek güneşli yaz günlerine hazır.
Sel nedeniyle 7 bin kişi evsiz kaldı!
04.03.2015 10:01
Brezilyanın kuzeybatısındaki Acre eyaletinde şiddetli yağışın neden olduğu selde 7 bin kişi evsiz kaldığı belirtildi.
Ege Seramik'e Unicera Fuarı’nda büyük ilgi!
04.03.2015 09:48
Ege Seramik, 24-28 Şubat tarihleri arasında 27. kez düzenlenen Unicera Seramik Banyo Mutfak Fuarı’nda Spring Collection 2015 koleksiyonunu tanıttı.
“Gayrimenkul fiyatları dünya genelinde cazip bulunuyor!”
03.03.2015 17:05
Gayrimenkul ve Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Derneği (GYODER) YKB Aziz Torun, AA Finans Haberleri Terminali'nde önemli açıklamalarda bulundu.
50 bin hane enerji verimliliğine dikkat çekiyor!
03.03.2015 16:46
Enerji verimliliği alanının lider markası ista, 2014 yılı itibariyle, Türkiye’de hizmet verdiği hane sayısını 50 bine çıkardı.
Müslüm Gürses Müzesi'ne ziyaretçi akını
03.03.2015 16:05
Müslüm Gürses’in adını taşıyan, giydiği kıyafetler, müzik aletleri, plak ve kaset gibi aksesuarlarının yer aldığı müzeye ziyaretçi akını yaşanıyor.
Zeytinleriyle ünlü Gemlik'te bu yatırım fırsatı kaçmaz!
03.03.2015 14:49
Gemlik Belediye Başkanlığı, Küçükkumla Köyü’nde yer alan zeytinlik niteliğine sahip taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
'Afet Kasası’na ağaç tohumları gönderildi!
03.03.2015 12:59
Doğal afetlerin yanı sıra nükleer patlamalara karşı da dayanıklı olan Svalbard Kasası, yüz binlerce tarım ürününe ait tohumu saklıyor.
Alfemo’dan 2. ürüne yüzde 50 indirim!
03.03.2015 12:43
Alfemo’nun 1 Mart’ta başlayan kampanyası mobilya almayı planlayan herkese çok özel avantajlar sunuyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000