Esenler Belediyesi kentsel dönüşüm için karar aldı!

Esenler Belediyesi kentsel dönüşüm için karar aldı! Esenler Belediye Meclisi, Havaalanı ve Tuna Mahalleleri için tarihi bir karara imza attı
30.06.2012 - 13:43
Yazı Boyutu

Esenler Belediye Meclisi, Havaalanı ve Tuna Mahalleleri için tarihi bir karara imza attı. TBMM'de kabul edilen torba yasayı esas alan Belediye Meclisi, bu iki bölgeyi afet riski altındaki yapı alanı olarak belirledi. Buna göre; 1500 konutluk alan yeniden imar edilecek.

Kentsel Dönüşüm Yasası'nın TBMM'de kabul edilmesinin ardından uygulama sürecine geçen ilk belediye Esenler oldu.
Bu kapsamda harekete geçen Esenler Belediye Meclisi, afet riski altındaki alanların dönüştürülmesiyle ilgili karar almak için olağanüstü toplandı. Meclisi yöneten Esenler Belediye Başkanı Tevfik Göksu afet riski alanlarının dönüştürülmesi ile ilgili Esenler'in yol haritasını açıkladı.
 
Esenler'in 16 mahallesinin de kentsel yenilemeye ihtiyacı olduğunu fakat, çalışmalara sorunları bir türlü çözülemeyen Havaalanı ve Tuna Mahallelerinden başladıklarını ifade eden Göksu, bu süreçte ilk olarak tercihi mahalle sakinlerine bıraktıklarını söyledi ve bu konuda da büyük kolaylıklar sağlanacağını söyledi. Dünyanın en hızlı dönüşüm sürecini yaşayan şehri olan Paris'te bile kentsel yenilemenin 17 yıl sürdüğünü dile getiren Göksu, bu hızla gidilirse Esenler'de 10 yılda hayatın yenileneceğini söyleyerek konuşmasını tamamladı.
Yenişafak

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
emlak değeri

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
nereden almalı

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Yaşar Kemal'e Gökçedam köyünden toprak getirildi
01.03.2015 20:27
Hayata dün gözlerini kapayan Türk edebiyatının önemli isimlerinden Yaşar Kemal'in eşi Ayşe Semiha Baban, evinde taziyeleri kabul ediyor.
Kiracılara müjdeli haber! Depozitoya üst sınır geliyor
01.03.2015 20:04
Kira sözleşmesindeki değişikliklere göre ev sahibine verilen depozitolar kiracıya verilmeyip bankaya yatırılacak.
Sarı-kırmızılı kulübe 250 bin dolarlık icra!
01.03.2015 18:32
Ekonomik olarak pek çok sıkıntıyla boğuşan Galatasaray'ı Ünal Aysal döneminin iletişim danışmanı icraya verdi.
Akrobasi uçakları alev topları arasında nefes kesti
01.03.2015 16:39
Avusturalya'daki Uluslararası Havacılık Fuarı'nda akrobasi uçaklarının alev topları arasındaki gösterisi nefesleri kesti.
Teneke parçalarıyla dinozor görünümlü füzeatar yaptı
01.03.2015 16:21
Giresun'da 26 yaşındaki Aykut Çam, topladığı teneke parçaları, soba borusu ve esnafın kendisine verdiği malzemelerden füzeatar yaptı.
Muğla’da deniz renk değiştirdi!
01.03.2015 11:10
Datça’da etkili olan yağışlar ardından kanal ve derelerden akan çamurlu su, deniz rengini değiştirdi.
Ayder Yaylası’na bahar geldi!
01.03.2015 10:58
Rize’nin zengin turizm merkezlerinden Ayder Yaylası’nda açan kardelenler baharı müjdeledi.
Kargalar iyiliği karşılıksız bırakmıyor!
28.02.2015 16:33
ABD'nin Seattle eyaletinden küçük bir kız çocuğunun beslediği kargalar hediye getiriyor.
Ege Yapı Group’a onurlu ödül!
28.02.2015 12:05
EgeYapı Group, Bilkent Üniversitesi 2. Marka Ödülleri’nde onur ödülüne layık görüldü.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Murat Ergin
İmar Kanunu ile proje yapımı hızlanacak!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000