Fiside Bahçeşehir’de son gün 31 Ekim! 89 bin TL’ye!

Fiside Bahçeşehir’de son gün 31 Ekim! 89 bin TL’ye! Fiyapı'nın Fi Side projesinde 66 metrekarelik evlerin peşin fiyatı 31 Ekim tarihine kadar 89 bin liradan başlıyor
30.10.2010 - 09:04
Yazı Boyutu

 

Bahçeşehir'de kurulan Fi-Side projesinde 66 m2'den 195 m2'ye kadar 1+1, 2+1 ve 3+1 olmak üzere toplam 3300 daire bulunuyor. Fi Yapı'nın Fi Side projesinde, normal bloklarda 66 ve 77 m2 1+1,120 m2 2+1, residans bloklarda ise 88 ve 110 m2 1+1, 125 m2 2+1, 174 ve 190 m2 3+1 olmak üzere 8 farklı daire modeli ve 25, 30 ve 35 katlı modern bloklardan oluşuyor.

Fi-Side'da 1+1 (66 metrekare) evlerin peşin fiyatı 89 bin TL, 1+1 (77 metrekare) evlerin peşin fiyatı 99 bin TL. 2+1 (120 metrekare) evlerin peşinatı 149 bin TL. Fi Side C Blok evlerinde ise 1+1 (88 metrekare ile 110 metrekare) fiyat aralığı 145 bin ile 195 bin TL arasında. 2+1'lik daireler (125 metrekare) 215 bin TL. 3+1 (174 metrekare ile 190 metrekare arasında) 295 bin TL ve 345 bin TL arasında

Fi-Side'dan 149 bin Tl'ye 120 metrekare daire alan kişi, bu dairenin 49 bin lirasını 2011 Ocak ayında, geri kalanını ise daireyi aldığında ödeyecek. Bu süre içinde de taksit ve kalan paraya faiz ödenmiyor. Fi-side projesinde uygulanan kampanya 31 Ekim'de sona eriyor.

 

Fi-Side iletişim bilgileri
Web: www.fiside.com
E-posta: info@fiyapi.com
Tel: 0 216 469 30 30

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
emlak değeri

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
nereden almalı

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
Sektörden Haberler
Yaşar Kemal'e Gökçedam köyünden toprak getirildi
01.03.2015 20:27
Hayata dün gözlerini kapayan Türk edebiyatının önemli isimlerinden Yaşar Kemal'in eşi Ayşe Semiha Baban, evinde taziyeleri kabul ediyor.
Kiracılara müjdeli haber! Depozitoya üst sınır geliyor
01.03.2015 20:04
Kira sözleşmesindeki değişikliklere göre ev sahibine verilen depozitolar kiracıya verilmeyip bankaya yatırılacak.
Sarı-kırmızılı kulübe 250 bin dolarlık icra!
01.03.2015 18:32
Ekonomik olarak pek çok sıkıntıyla boğuşan Galatasaray'ı Ünal Aysal döneminin iletişim danışmanı icraya verdi.
Akrobasi uçakları alev topları arasında nefes kesti
01.03.2015 16:39
Avusturalya'daki Uluslararası Havacılık Fuarı'nda akrobasi uçaklarının alev topları arasındaki gösterisi nefesleri kesti.
Teneke parçalarıyla dinozor görünümlü füzeatar yaptı
01.03.2015 16:21
Giresun'da 26 yaşındaki Aykut Çam, topladığı teneke parçaları, soba borusu ve esnafın kendisine verdiği malzemelerden füzeatar yaptı.
Muğla’da deniz renk değiştirdi!
01.03.2015 11:10
Datça’da etkili olan yağışlar ardından kanal ve derelerden akan çamurlu su, deniz rengini değiştirdi.
Ayder Yaylası’na bahar geldi!
01.03.2015 10:58
Rize’nin zengin turizm merkezlerinden Ayder Yaylası’nda açan kardelenler baharı müjdeledi.
Kargalar iyiliği karşılıksız bırakmıyor!
28.02.2015 16:33
ABD'nin Seattle eyaletinden küçük bir kız çocuğunun beslediği kargalar hediye getiriyor.
Ege Yapı Group’a onurlu ödül!
28.02.2015 12:05
EgeYapı Group, Bilkent Üniversitesi 2. Marka Ödülleri’nde onur ödülüne layık görüldü.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Murat Ergin
İmar Kanunu ile proje yapımı hızlanacak!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000