BABİL KULELERİ ESENYURT

BABİL KULELERİ ESENYURT Uluhan Yapı tarafından Esenyurt'ta inşa edilen Babil Kuleleri projesinde yer alan dairlerin fiyatları 75 bin lira ile 195 bin lira arasında değişmekte.
30.09.2011 - 15:43
Yazı Boyutu

12 bin 500 metrekare alan üzerinde yükselen Babil Kuleleri 25 katlı 6 blokta toplam bin 50 daire ve 151 ticari üniteden oluşuyor.

2013'te konut teslimlerinin yapılacağı Babil Kuleleri'nde yer alan dairelerin alanları 40 ile 110 metrekare arasında değişiyor.

Babil Kuleleri'nde yer alan dairelerden; stüdyo daireler 75 bin lira, 1+1'ler 98 bin lira, 2+1'ler 157 bin lira ve 3+1'ler ise 195 bin liradan başlayan fiyatlarla satılıyor.

ÖDEME PLANI

Yüzde 25 peşinat ödemesi ile konut sahibi olunabilen Babil Kuleleri projesinde geri kalan ödemeler banka kredisi ve vade farkı olmadan 50 aya kadar taksitlendiriliyor. Aylık taksitler ise 750 liradan başlıyor. Toplam 4 ara ödeme yapılan Babil Kuleleri'nde ödemeler yılda bir kez yapılıyor.

Babil Kuleleri projesinin sosyal olanakları arasında; bin 500 metrekare Babil market alanı, 20 bin metrekare alana sahip otopark, 600 metrekare Babil kreş alanı, 300 metrekare Babil açık havuz, 100 metrekare Babil kapalı havuz, 4 büyük Babil sinema salonu, 4 Babil spor salonu, 824 metrekare Babil fitness merkezi, SPA, sauna, 120 metrekare havuz kafe ve seyir terasları yer alıyor.

Babil Kuleleri İletişim Bilgileri

Web adresi: www.babilkuleleri.com

Telefon: 0 212 709 77 77

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Gebze'de icradan satılık 2 tarla!
06.03.2015 11:26
Gebze 1. İcra Dairesi, Pelitli Köyü'ndeki Baytur İnşaat'a ait 2 tarlayı satışa çıkardı.
İzmir'de İzban için kazma vuruldu!
06.03.2015 10:36
Büyükşehir Belediyesi, 26 kilometrelik İZBAN Selçuk hattındaki 2 istasyon ve 2 karayolu üst geçidi ile 6 karayolu alt geçidi için çalışmalara başladı.
Kütahya’da lojman yapana 3 arsa verilecek!
06.03.2015 10:10
Kütahya İl Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığı, arsa karşılığı yapım işi için ihale düzenleyeceğini açıkladı.
"Eskişehir'de 1000-1500 konut daha yapacağız"
06.03.2015 09:27
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Ergün Turan, Eskişehir'de 1000-1500 arası yeni ilave konut yatırımı yapacaklarını açıkladı.
Suruç Çadır Kenti açıldı
06.03.2015 09:58
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan'ın açılışını yaptığı Suruç Çadır Kenti’nde kalan sığınmacılara hitap etti.
Evgör Mobilya’dan kadınlara özel papatyalı fırsat!
06.03.2015 09:11
Evgör Mobilya, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla, Mart ayında tüm bayan müşterilerine pozitif ayrımcılık yapıyor.
Elysium Elit Koşuyolu satışa çıktı!
05.03.2015 13:15
Ofton İnşaat, İstanbul Anadolu Yakası’nın en nezih semtlerinden Koşuyolu’ndaki yeni yaşam projesi Elysium Elit Koşuyolu'nu satışa çıkardı.
Kardelen Aydın GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu!
05.03.2015 23:10
Medya sektörünün deneyimli isimlerinden Kardelen Aydın, GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu.
Sayanlar'dan oğullarına 16 milyon dolarlık hediye!
05.03.2015 09:09
Seda Sayan, oğlu Oğulcan Engin’e mezuniyet hediyesi olarak Cihangir’de bina satın aldı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000