Kale Kent fiyat listesi!

Kale Kent fiyat listesi! Beylikdüzü'nde inşa edilen Kale Kent projesinin arsa alanı 100 bin metrekare olarak belirlendi
19.09.2013 - 15:12
Yazı Boyutu

Kale Kent fiyat listesi 119 bin liradan başlıyor. Arsa alanı 100 bin metrekare olan Kale Kent projesi içerisinde 1471 daire ve 30 ticari birim bulunuyor. İçerisinde 73 bin metrekarelik yeşil alanın yer aldığı Kale Kent Beylikdüzü'nde stüdyo ile 4+1 arasında değişen konutlar bulunuyor.

Peşin ve banka kredili ödemelere özel indirimlerin uygulandığı Kale Kent Evleri'nde stüdyo konutlar 119 bin lira ile 142 bin lira arasında değişiyor. Projede yer alan diğer konutların fiyatları ise şöyle;

1+1 daireler 156 bin lira ile 209 bin lira arasında

2+1 daireler 259 bin lira ile 387 bin lira arasında

3+1 daireler 378 bin lira ile 479 bin lira arasında

4+1 daireler 556  bin lira ile 629 bin lira arasında

2015 yılın sonunda teslimlerin başlayacağı Kale Kent Evleri'nde yüzde 25 peşinat veriliyor ve kalan miktar banka kredisiyle tamamlanıyor. Proje içerisinde 2 market, 30 mağaza, güneş terasları, açık ve kapalı yüzme havuzu, güvenlik, koşu ve bisiklet parkurları, Türk hamamı, sauna gibi birçok sosyal aktivite alanı yer alıyor. Kale Kent Beylikdüzü projesi 3S Kale, Gül İnşaat ve Liv Yapı ortaklığında hayat buluyor.

Kalekent İletişim Bilgileri;

Web: http://kalekent.com.tr

Telefon: 444 38 07

Uğurcan TOKAY/Emlaktasondakika.com

Firma Gül İnşaat
Proje Kale Kent
Telefon 444 38 07
Adres Kale Kent Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
3+1 daire fiyatlarınızı öğrenebilir miyim.

3+1 daire fiyatlarınızı öğrenebilir miyim

selvinaz.aydemir@hotmail.com 05 Mart 2015 - Saat 13:24
başvuru

tokiden dar gelirli grupları için yapılan evden almak istiyorum tek başına yaşayan babadan sgk işci maşım var başka gelirim yok başvuru yapalibirmiyim

meyro-meri@hotmail.com 05 Mart 2015 - Saat 12:02
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kardelen Aydın GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu!
05.03.2015 23:10
Medya sektörünün deneyimli isimlerinden Kardelen Aydın, GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu.
Kapadokya çikolataya dönüşecek!
04.03.2015 14:33
CNR EXPO Yeşilköy’de 25-28 Mart tarihleri arasında düzenlenecek EDT EXPO 2015 Fuarı, birbirinden renkli yarışmalara ev sahipliği yapacak.
Urankent, kadınlara altın dağıtacak!
05.03.2015 15:29
Özel günlerde etkinlikler düzenleyen Urankent, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde düzenleyeceği etkinlikte de kadınlar için sürpriz hazırlıyor.
TOKİ, Trabzon’da 49 konutu satışa çıkardı!
03.03.2015 16:04
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Trabzon Pelitli ve Akçaabat’ta satışa çıkardığı konutlar için başvuru sürecini bugün başlattığını açıkladı.
Fulya Erdem artık Bahar Ünal İletişim'de!
05.03.2015 13:11
Fulya Erdem, Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı’na, Genel Müdür Yardımcısı olarak katıldı.
İncek Loft 700. satışa ulaştı
05.03.2015 12:57
İstanbul Levent Loft’tan sonra Loft markasını Ankara’ya taşıyan Akfen İnşaat, İncek Loft projesinde 700. satış rakamına ulaştı.
İstanbul’da hem oturum hem de yatırım için ideal proje!
05.03.2015 12:37
Merkez Zekeriyaköy, oturuma ve yatırıma uygun konut arayanlar için büyük fırsat sunuyor.
Sur Yapı’nın projelerinde peşinat teslimde!
05.03.2015 10:31
Sur Yapı, Mart ayı boyunca İdilia ve Vitrin projelerinde ‘’Mutluluk evinizde, peşinatı teslimde’’ sloganıyla kampanya başlattı.
Kenan - Beren çifti Ankara'da restoran açıyor!
05.03.2015 10:16
Geçtiğimiz yaz Los Angeles Malibu kumsalında dünya evine giren Kenan Doğulu ile Beren Saat, Ankara'da ticarete atılıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000