Güneypark Kentsel Dönüşüm projesi ihaleye çıkıyor

Güneypark Kentsel Dönüşüm projesi ihaleye çıkıyor Ankara Çankaya’da gerçekleştirilmesi planlanan Güneypark Kentsel Dönüşüm projesinde 1 milyon 232 bin 322 metrekare arazi üzerine bir kent kurulacak
12.07.2010 - 17:25
Yazı Boyutu


 


Ankara Büyükşehir Belediyesi kentsel dönüşüm anlamında dev bir ihaleye imza atmak için hazırlık yapıyor. Çankaya'da gerçekleştirilmesi planlanan Güneypark Kentsel Dönüşüm projesinde 1 milyon 232 bin 322 metrekare arazi üzerine bir kent kurulacak.

Ankara Büyükşehir Belediyesi'nin kentsel dönüşüm alanına kat karşılığı olarak düzenleyeceği ihalenin tahmin bedeli 747 milyon 49 bin 794 TL olarak açıklandı. Bu rakamın 711 milyon 49 bin 794 TL'si konut, ticaret, park, rekreasyon ve yol yapımına harcanacak. Geriye kalan 36 milyon TL ise altyapıya ayrıldı. Ankara Büyükşehir Belediyesi ihaleye girmek isteyenlerden 22 milyon 411 bin 494 TL'lik geçici teminat mektubu istiyor.

Çankaya'da yapılacak olan Kentsel Dönüşüm projesinin ihalesi  kapalı teklif ile gerçekleşecek. Kat karşılığı olarak yapılması da şartname de bulunan ihalenin gerçekleşme tarihi ise 22 Temmuz 2010 olarak bildirildi.
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
emlak değeri

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
nereden almalı

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
Sektörden Haberler
Kargalar iyiliği karşılıksız bırakmıyor!
28.02.2015 16:33
ABD'nin Seattle eyaletinden küçük bir kız çocuğunun beslediği kargalar hediye getiriyor.
Ege Yapı Group’a onurlu ödül!
28.02.2015 12:05
EgeYapı Group, Bilkent Üniversitesi 2. Marka Ödülleri’nde onur ödülüne layık görüldü.
Emaar, Cheesecake Factory'yi İstanbul'a getiriyor
28.02.2015 10:03
Emaar Square AVM, Amerikan zinciri Cheesecake Factory’nin Türkiye’deki ilk şubesine ev sahipliği yapacak.
Küçük mekanlarda yaşamak isteyenlere 30 harika ev!
27.02.2015 15:33
Büyük evler yerine, minik bir yuva tercih edenler bu evlere bayılacaklar...
Konut fiyat endeksi 1,04 arttı!
27.02.2015 16:11
Türkiye Konut Fiyat Endeksi, 2014 yılı aralık ayında yüzde 1,04 artarak 170,01'e yükseldi.
Attığınız pet şişelerden ev bile yapabilirsiniz!
24.02.2015 17:27
Doğaya zarar veren pet şişelerin şaşırtıcı dönüşümlerini emlaktasondakika.com olarak sizler için hazırladık.
Bu numara ararsa açmayın!
27.02.2015 11:36
0888222200* numaralı telefondan gelen aramayı sadece yanıtlamak bile faturaya 40 lira ücret eklenmesine neden oluyor.
İnşaat sektörü, Gaziantep'te masaya yatırıldı
26.02.2015 23:14
GYODER Başkanı Aziz Torun, karlı gibi görünen gayrimenkul sektörünün ciddi vergi yükü olduğunu söyledi.
Düzce’de 2+1 daireler 102 bin liraya satışta!
26.02.2015 16:44
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Düzce Belediye Projesi kapsamında hayata geçirilen konutlar için talep toplamaya başladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Murat Ergin
İmar Kanunu ile proje yapımı hızlanacak!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000