Kütahya'da satılık bahçeli dükkan! 1.4 milyon liraya!

Kütahya'da satılık bahçeli dükkan! 1.4 milyon liraya! Kütahya 1. Sulh Hukuk Mahkemesi Satış Memurluğu Balıklı Mahallesi’ndeki 286 metrekare yüzölçümündeki bahçeli kerpiç dükkanı satışa çıkardı
31.12.2012 - 11:00
Yazı Boyutu

 

Kütahya'da satışa çıkarılan dükkanın tahmini fiyatı 1 milyon 465 bin 856 lira olarak kayıtlara geçti. Taşınmazın ilk satışı 8 Şubat 2013 tarihinde saat 10.00'da Kütahya Adliyesi ek binadaki ikinci katta yer alan ihale salonunda gerçekleştirilecek. Gayrimenkul eğer satılamazsa ikinci satış aynı yer ve saatte 18 Şubat 2013 günü tekrarlanacak.

Ayrıntılar için tıklayın!

Hüseyin Belibağlı/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
kiracı tahliye

Merhabalar, 12 Aralık 2014’te içinde kiracı olan bir daire satın aldım. 17 Aralık 2014 tarihinde noterden ihtiyacım olduğu için evi boşaltmalarını istedim (üzerime..

erdem_oren@hotmail.com 26 Şubat 2015 - Saat 11:33
adana suluca toki yedek liste

adana suluca toki konutları yoksul vatandaşlara belirli şartlar baz alınarak oturum yapılması için ev verildi ancak taksitleri az oldugu için 1280 konutun yaklaşık..

ilk.nur@hotmail.com 24 Şubat 2015 - Saat 16:12
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Mon Reve Eyüp’te çarşıya çok yakınsınız
02.03.2015 15:25
Butik yaklaşımı ile Eyüp’teki standardı yükselten Mon Reve Eyüp’de yaşayanlar günlük ihtiyaçlarını cadde dükkanlardan karşılayacaklar.
Batışehir'in futbol takımı kuruldu!
02.03.2015 14:58
Ulusal ve uluslararası alanda bir çok ödül kazanan EgeYapı Group imzalı proje Batışehir, şimdi de yeşil sahalarda kazanıyor.
Torna ustası geri vitessiz "Tersedes" üretti
02.03.2015 14:18
Karadenizli torna ustası Hasan Sungur, su pompası motoru kullanarak 50 kilometre hıza ulaşabilen 3 vitesli "Tersedes" adını verdiği aracı üretti.
Ankara, özgün yapılarla örnek başkent olacak!
02.03.2015 13:32
Elit Yapı Yönetim Kurulu Üyesi Mert Yıldızhan, kentin Londra, Paris, Moskova gibi dünyanın önemli merkezleri gibi görünüm kazanmaya başladığını söyled
Güneşli’nin en yeşil projesinde 4 mevsim tatil!
02.03.2015 13:23
Bahçelievler’de inşa edilen 174 daireden oluşan butik proje Greenist, 15 bin metrekarelik peyzaj alanıyla şehrin göbeğinde 4 mevsim tatil vadediyor.
“Türkiye’de 6.5 milyon konut acilen yenilenmeli”
02.03.2015 11:22
Çukurova Kent Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Cafer Kara, 6.5 milyon konutun acil olarak yenilenmesi gerektiğini vurguladı.
Adapazarı’nda su altındaki 15 evin mücadelesi!
02.03.2015 11:12
Adapazarı İlçe Merkezi’ne sadece 4 km uzaklıkta olan Sakarya Nehri set altında yer alan Karaköy’de 15 ev su altında mücadele veriyor.
İlkbahar erken mi geldi?
02.03.2015 11:10
Mart ayına kış mevsim sürerken Henüz ilkbahar birkaç ay olmasına rağmen erki ağaçları çiçek açması hereksi şaşkına çevirdi.
Polis Akademisi Alaturka'ya suç duyurusu!
02.03.2015 11:01
Emniyet Genel Müdürlüğü, Polis Akademisi Alaturka filmi hakkında suç duyurusunda bulundu.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000