Ankara Keçiören Belediyesi’nden arsa ihalesi

Ankara Keçiören Belediyesi’nden arsa ihalesi Ankara Keçiören Belediye Başkanlığı, Ovacık Mahallesinde, 5 bin 720 metrekarelik akaryakıt ve LPG istasyonu arsasını satmak üzere ihale açtı
06.01.2011 - 22:29
Yazı Boyutu

Ankara Keçiören Belediye Başkanlığı, Ovacık Mahallesinde, 5 bin 720 metrekarelik akaryakıt ve LPG istasyonu arsasını satmak üzere ihale açtı.

 Mülkiyeti Keçiören Belediyesine ait imarın 3 numaralı parselinde kayıtlı 5 bin 720 metrekarelik 1 adet akaryakıt ve LPG satış ve servis istasyonu arsası, kapalı teklif usulü ile satılacak. İhale, 20 Ocak 2011 tarihinde saat 15.15'de Keçiören Belediye Başkanlığında yapılacak.

 Muhammen bedeli 4 milyon lira olan taşınmazın satışında katılımcılardan muhammen bedelin yüzde 3'ü tutarında 120 bin lira geçici teminat alınacak. Söz konusu ihalede şartname, mesai saatleri içinde Keçiören Belediyesi Emlak ve istimlak Müdürlüğü ihale Servisinden (Güçlükaya Mahallesi Cumhuriyet Caddesi Kalaba Kent Meydanı Keçiören/Ankara) bedeli mukabili satın alınabilecek.

 Şartnameye göre hazırlanacak olan teklif mektupları ise ihale günü saat 12.00'ye kadar Belediye Yazı işleri Müdürlüğüne verilecek.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Multikent, ev alan kadınların masraflarını karşılayacak!
06.03.2015 17:11
Ulak Grup bünyesinde yer alan Multikent, Dünya Kadınlar Günü’nde alan kadınların yeni evlerinin taşınma, çilingir ve DASK masraflarını karşılayacak.
550 yıllık güneş saatinin yanına Türkçesi yapılacak!
06.03.2015 15:18
Balıkesir’deki Zağnos Paşa Camisi'nin avlusunda yer alan ve Osmanlıca olduğu için pek anlaşılamayan güneş saatinin yanına Türkçesi hazırlanacak.
Bu ilde 4 bin bina deprem tehlikesi altında!
06.03.2015 14:28
Bursa İnegöl'de 1999 öncesi yapılmış riskli olabilecek 4 ile 7 katlı 4 bin 400 konutun deprem riski altında olduğu belirtildi.
Dumankaya'ya güvenenler Sancaktepe’de sıraya girdi!
06.03.2015 13:21
Dumankaya İnşaat’ın hayata geçirdiği projelerin kısa vadede yatırıma dönüşmesinden dolayı yatırımcılar Adres Sancaktepe için sıraya girdi.
Maltepe Adalife’ta satışlar tüm hızıyla devam ediyor
06.03.2015 13:11
Maltepe’de hayata geçirilen, blokların tamamlandığı ve oturumun başladığı Adalife projesinde satışlar tüm hızıyla devam ediyor.
Gebze'de icradan satılık 2 tarla!
06.03.2015 11:26
Gebze 1. İcra Dairesi, Pelitli Köyü'ndeki Baytur İnşaat'a ait 2 tarlayı satışa çıkardı.
İzmir'de İzban için kazma vuruldu!
06.03.2015 10:36
Büyükşehir Belediyesi, 26 kilometrelik İZBAN Selçuk hattındaki 2 istasyon ve 2 karayolu üst geçidi ile 6 karayolu alt geçidi için çalışmalara başladı.
Kütahya’da lojman yapana 3 arsa verilecek!
06.03.2015 10:10
Kütahya İl Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığı, arsa karşılığı yapım işi için ihale düzenleyeceğini açıkladı.
"Eskişehir'de 1000-1500 konut daha yapacağız"
06.03.2015 09:27
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Ergün Turan, Eskişehir'de 1000-1500 arası yeni ilave konut yatırımı yapacaklarını açıkladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000