Garden Hill Bahçelievler’de son gün 31 Mart!

garden hill bahçelievler projesinin sosyal alanlarından bir kare Satılık daire fiyatlarının 413 bin liradan başladığı Garden Hill'de sosyal donatı alanları dikkat çekiyor.
21.03.2014 - 15:43
Yazı Boyutu

Özkanca Yapı ve Geliştirme tarafından hayata geçirilen Garden Hill Bahçelievler projesinde satışlar devam ediyor. Yüzde 12 indirim fırsatının sunulduğu projede lansmana özel seçeneklerden yararlanmak için son gün 31 Mart olarak belirlendi.

212 konutun yer aldığı projede satışlar tüm hızıyla devam ediyor. 24 ay sonra teslim edilecek olan Garden Hill içerisinde banka kredisi kullanılabiliyor. Geniş yeşil alanlarıyla dikkat çeken projede 2+1 daireler 413 bin liradan, 3+1 daireler 577 bin liradan ve 4+1 daireler 841 bin liradan başlıyor.

Atatürk Havalimanı, metro, metrobüse 5 dakikalık mesafede konumlandırılan projenin yüzde 60'ı yeşil alan olarak tasarlandı. 7/24 güvenliğin bulunduğu projede fitness center, hamam, sauna, squash kortu, çocuk parkı, yürüyüş parkuru gibi birçok seçenek bir arada sunuluyor. 

Garden Hill Bahçelievler İletişim
Web: http://www.gardenhillbahcelievler.com/
Telefon: 444 54 71

 

Firma Özkanca Yapı ve Girişim
Proje Garden Hill Bahçelievler
Telefon 444 54 71
Adres Garden Hill Bahçelievler Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
emlak değeri

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
nereden almalı

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Yaşar Kemal'e Gökçedam köyünden toprak getirildi
01.03.2015 20:27
Hayata dün gözlerini kapayan Türk edebiyatının önemli isimlerinden Yaşar Kemal'in eşi Ayşe Semiha Baban, evinde taziyeleri kabul ediyor.
Kiracılara müjdeli haber! Depozitoya üst sınır geliyor
01.03.2015 20:04
Kira sözleşmesindeki değişikliklere göre ev sahibine verilen depozitolar kiracıya verilmeyip bankaya yatırılacak.
Sarı-kırmızılı kulübe 250 bin dolarlık icra!
01.03.2015 18:32
Ekonomik olarak pek çok sıkıntıyla boğuşan Galatasaray'ı Ünal Aysal döneminin iletişim danışmanı icraya verdi.
Akrobasi uçakları alev topları arasında nefes kesti
01.03.2015 16:39
Avusturalya'daki Uluslararası Havacılık Fuarı'nda akrobasi uçaklarının alev topları arasındaki gösterisi nefesleri kesti.
Teneke parçalarıyla dinozor görünümlü füzeatar yaptı
01.03.2015 16:21
Giresun'da 26 yaşındaki Aykut Çam, topladığı teneke parçaları, soba borusu ve esnafın kendisine verdiği malzemelerden füzeatar yaptı.
Muğla’da deniz renk değiştirdi!
01.03.2015 11:10
Datça’da etkili olan yağışlar ardından kanal ve derelerden akan çamurlu su, deniz rengini değiştirdi.
Ayder Yaylası’na bahar geldi!
01.03.2015 10:58
Rize’nin zengin turizm merkezlerinden Ayder Yaylası’nda açan kardelenler baharı müjdeledi.
Kargalar iyiliği karşılıksız bırakmıyor!
28.02.2015 16:33
ABD'nin Seattle eyaletinden küçük bir kız çocuğunun beslediği kargalar hediye getiriyor.
Ege Yapı Group’a onurlu ödül!
28.02.2015 12:05
EgeYapı Group, Bilkent Üniversitesi 2. Marka Ödülleri’nde onur ödülüne layık görüldü.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Murat Ergin
İmar Kanunu ile proje yapımı hızlanacak!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000