UEFA Galatasaray-Chelsea maçının sonucunu açıkladı

UEFA Galatasaray-Chelsea maçının sonucunu açıkladı UEFA’nın resmi sitesinde, Galatasaray-Chelsea maçının 1-1 berabere biteceği öngörüldü
14.02.2014 - 13:41
Yazı Boyutu

Şampiyonlar Ligi'nde 26 Şubat'ta oynanacak olan Galatasaray-Chelsea maçı için skor tahmininde bulunuldu. Özel bir şirketle ortak olarak Devler Arenası'nda oynanacak maçlar için tahminler yürütülen UEFA'nın resmi internet sitesinde İstanbul'daki karşılaşmanın 1-1 sona ereceği öngörüsünde bulunuldu. UEFA'nın sitesi bu uygulamayı kullanarak maçların skorunu doğru tahmin eden okuyucularına sponsoru aracılığıyla hediyeler vaat ediyor. Her maç haftası öncesinde ise o maçlarla ilgili öncelikle kendi tahminlerini ortaya koyuyor. Takımların Şampiyonlar Ligi'nde daha önceki maçlarından topladığı veriler ışığında karşılaşacak takımları kıyaslayan sistem buna göre o maçın hangi skorla biteceğini belirliyor. Galatasaray-Chelsea karşılaşması için de UEFA'nın ‘Tüyocu' ismi verilen kahini görüş belirtti ve maçın 1-1 biteceğini öne sürdü. Yapılan yorumda Galatasaray'ın içi sahadaki gücü göz önünde bulundurulurken, Chelsea'nin de formda olduğu belirtildi. Ev sahibi ekipte Drogba'nın kilit isim olacağına vurgu yapılırken, Londra temsilcisinin golünü Hazard'ın atmasının sürpriz olmayacağı ifade edildi.
Maraton.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
ofis satış fiyatları

ofislerinizin metrekaresi ve fiyat listesini öğrenebilir mıyım? ofisler diş muayenehanesi için uygun mudur*

b_sh2001@yahoo.com 04 Mart 2015 - Saat 15:42
ev almak için ne yapmam lazım

boşa koyuyorum dolmuyo; doluya koyuyorum taşmıyo ne yapalım bir yol bir imkan sunun bizlere buevler hep zenginlerin olmasın fakirde evsahibi olsun Allah aşkına

artar_79@hotmail.com 03 Mart 2015 - Saat 23:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Geleceğin sporcuları için modern tesisleşme başladı!
04.03.2015 15:45
Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, spor için yapılan tesisleşme süreci ile Türkiye’nin genç sporcularına hizmet verileceğini belirtti.
Burdur’daki köyler ‘deprem köyü’ ilan edildi!
04.03.2015 15:27
Deprem Haftası kapsamında düzenlenen Deprem Fayında Yürüyüş ve Farkındalık etkinliğinde Yazıköy ve Yarıköy Türkiye'nin ilk deprem köyü ilan edildi.
Kadınların gönlünü fetheden proje!
04.03.2015 11:36
Konut alım sürecinde büyük etkisi olan, hatta son kararı veren kadınların, araştırmalar sonucu geniş ve kullanışlı daireleri tercih ettiği biliniyor.
Orman kampı bölgesinde satılık arsa!
04.03.2015 11:22
Gemlik Belediye Başkanlığı, Gemlik Hisar Mahallesi’nde yer alan arsa niteliğindeki taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
Artaş İnşaat'ın acı günü! Mehmet Uzuner hayatını kaybetti!
04.03.2015 11:03
İnşaat mühendisi Mehmet Uzuner, dün yaşamını yitirdi. Artaş İnşaat Uzuner için taziye ilanı yayınlattı.
Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı FerYapı ile el sıkıştı!
04.03.2015 10:45
İletişim danışmanlığı konusunda dinamik ve güçlü yapısıyla dikkat çeken Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı, FerYapı'ya hizmet vermeye başladı.
Uptown İncek yaza hazır!
04.03.2015 10:26
Ankara’nın göl ve orman manzaralı konut projesi Uptown İncek güneşli yaz günlerine hazır.
Sanat sokağa taştı, harika görüntüler ortaya çıktı!
02.03.2015 16:20
Sokak sanatçıları tasarladığı bu eserler için, çevrelerindeki her tür nesneyi çizimleriyle tamamlayarak ilginç ve keyifli görüntüler ortaya çıkarmış.
Ege Seramik'e Unicera Fuarı’nda büyük ilgi!
04.03.2015 09:48
Ege Seramik, 24-28 Şubat tarihleri arasında 27. kez düzenlenen Unicera Seramik Banyo Mutfak Fuarı’nda Spring Collection 2015 koleksiyonunu tanıttı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000