Eskonak Esenyurt'ta 165 bin TL'ye 3+1!

Eskonak Esenyurt'ta 165 bin TL'ye 3+1! Modern tasarımlarıyla tüm konut sahibi adaylarına kaliteli bir yaşam ortamı sunmayı hedefleyen Eskonak'da yaşam önümüzdeki kasım ayında başlayacak
22.08.2012 - 13:00
Yazı Boyutu

 

Eskonak, 2 blokta 108 konuttan meydana geliyor. Esenyurt'ta inşa edilen Eskonak, Ata Grup tarafından hayata geçiriliyor. Modern iş ofisleri ve dairelerin yer aldığı Eskonak'ta 1+1, 2+1 ve 3+1 konut seçenekleri bulunuyor. 
 
Modern tasarımlarıyla tüm konut sahibi adaylarına kaliteli bir yaşam ortamı sunmayı hedefleyen Eskonak'da yaşam önümüzdeki kasım ayında başlayacak. Eskonak'ta 1 oda 1 salon evler 65 metrekare, 2 oda 1 salon evler 95 metrekare, 3 oda 1 salon evler ise 110-130 metrekare olarak tasarlandı.
 
Eskonak'ta;
 
1+1 daireler 98 bin TL'den,
2+1 daireler 140 bin TL'den,
110 metrekare 3+1 daireler 165 bin TL'den,
130 metrekare 3+1 daireler ise 195 bin TL'den başlayan fiyatlarla satışa sunuluyor.
 
7/24 güvenlik ve otoparkın yer aldığı Eskonak'ın ince işleri yapılıyor. Yapılan İşlemler: alçı sıva, ıslak alanların sıvası, denizlikler, sıhhi tesisat ve elektrik tesisatı.
 
Eskonak İletişim Bilgileri;
 
Web: http://www.eskonak.com.tr/
Telefon: 0212 620 25 15
 
Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
İlgili haberler
Sektörden Haberler
'Afet Kasası’na ağaç tohumları gönderildi!
03.03.2015 12:59
Doğal afetlerin yanı sıra nükleer patlamalara karşı da dayanıklı olan Svalbard Kasası, yüz binlerce tarım ürününe ait tohumu saklıyor.
Alfemo’dan 2. ürüne yüzde 50 indirim!
03.03.2015 12:43
Alfemo’nun 1 Mart’ta başlayan kampanyası mobilya almayı planlayan herkese çok özel avantajlar sunuyor.
Şiddet mağduru kadınlara Harran'da köy kuruluyor
03.03.2015 11:58
10 dönüm arazi üzerine şiddet gören kadınlara yönelik ’Uluslararası Ekolojik Kadın Köyü’ çalışmalarına başlandı.
Tüpraş'tan 1.4 milyar liralık net kâr!
03.03.2015 09:56
Türkiye Petrol Rafinerileri AŞ'nin (Tüpraş), 2014'te net dönem kârı 1 milyar 459 milyon lira olarak açıklandı.
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Akıllı Kent projesinin ilk durağı Karaman!
02.03.2015 17:04
Türkiye çapında gelişmekte olan belediyelerin hayatını kolaylaştıracak olan Akıllı KenTT projesi Karaman'da başladı.
Mon Reve Eyüp’te çarşıya çok yakınsınız
02.03.2015 15:25
Butik yaklaşımı ile Eyüp’teki standardı yükselten Mon Reve Eyüp’de yaşayanlar günlük ihtiyaçlarını cadde dükkanlardan karşılayacaklar.
Batışehir'in futbol takımı kuruldu!
02.03.2015 14:58
Ulusal ve uluslararası alanda bir çok ödül kazanan EgeYapı Group imzalı proje Batışehir, şimdi de yeşil sahalarda kazanıyor.
Torna ustası geri vitessiz "Tersedes" üretti
02.03.2015 14:18
Karadenizli torna ustası Hasan Sungur, su pompası motoru kullanarak 50 kilometre hıza ulaşabilen 3 vitesli "Tersedes" adını verdiği aracı üretti.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000