Esenyurt Agenapark’ta 165 bin TL’ye! 120 ay sıfır faizle!

Esenyurt Agenapark’ta 165 bin TL’ye! 120 ay sıfır faizle! Kumuşoğlu ve Tokal İnşaat ortaklığında hayata geçirilen Esenyurt Agenapark projesinde 120 ay sıfır faiz imkanı son 13 konut için geçerli oluyor
09.02.2013 - 09:13
Yazı Boyutu

 

Yüksek Mimar İsmet Köseoğlu tarafından tasarlanan Agenapark projesi Esenyurt'ta 17 bin 500 metrekarelik alanda yükseliyor. Üç yıldır oturumun devam ettiği Agenapark projesi 8 blokta 340 konuttan meydana geliyor. Projede satılık 13 adet daire kaldı. 
 
Açık ve kapalı otopark alanlarının yer aldığı Agenapark projesinde çocuk oyun alanları, çok amaçlı spor sahası, kapalı yüzme havuzu, fitness salonu gibi aktivite alanları mevcut durumda.
 
Esenyurt Agenapark projesinde 116 metrekarelik 1+1 dairelerin fiyatları 165 bin TL ile 170 bin TL arasında değişiyor. 116 metrekarelik 2+1 daireler 180 bin liraya, 153 metrekarelik 3+1 daireler 195 bin lira ila 205 bin liraya, 218 ila 230 metrekarelik 4+1 daireler 365 bin lira ila 425 bin liraya alıcılara sunuluyor. Projede peşin alımlarda yüzde 10 oranında indirim uygulanıyor. 
 
Agenapark projesinde yüzde 30 peşinatla 48 ay, yüzde 40 peşinatla 60 ay, yüzde 50 peşinatla 72 ay, yüzde 55 peşinatla 84 ay, yüzde 60 peşinatla 96 ay, yüzde 65 peşinatla 120 ay sıfır faizle vade uygulanıyor.
 
Esenyurt Agenapark İletişim Bilgileri;
 
 
Telefon: 0212 450 25 50
 
Sinem Öztürk/Emlaktasondakika.com

Firma Kumuşoğlu İnşaat
Proje Agena Park
Telefon 0212 450 25 50
Adres Agena Park Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
İlgili haberler
Sektörden Haberler
“Gayrimenkul fiyatları dünya genelinde cazip bulunuyor!”
03.03.2015 17:05
Gayrimenkul ve Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Derneği (GYODER) YKB Aziz Torun, AA Finans Haberleri Terminali'nde önemli açıklamalarda bulundu.
50 bin hane enerji verimliliğine dikkat çekiyor!
03.03.2015 16:46
Enerji verimliliği alanının lider markası ista, 2014 yılı itibariyle, Türkiye’de hizmet verdiği hane sayısını 50 bine çıkardı.
Müslüm Gürses Müzesi'ne ziyaretçi akını
03.03.2015 16:05
Müslüm Gürses’in adını taşıyan, giydiği kıyafetler, müzik aletleri, plak ve kaset gibi aksesuarlarının yer aldığı müzeye ziyaretçi akını yaşanıyor.
Zeytinleriyle ünlü Gemlik'te bu yatırım fırsatı kaçmaz!
03.03.2015 14:49
Gemlik Belediye Başkanlığı, Küçükkumla Köyü’nde yer alan zeytinlik niteliğine sahip taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
'Afet Kasası’na ağaç tohumları gönderildi!
03.03.2015 12:59
Doğal afetlerin yanı sıra nükleer patlamalara karşı da dayanıklı olan Svalbard Kasası, yüz binlerce tarım ürününe ait tohumu saklıyor.
Alfemo’dan 2. ürüne yüzde 50 indirim!
03.03.2015 12:43
Alfemo’nun 1 Mart’ta başlayan kampanyası mobilya almayı planlayan herkese çok özel avantajlar sunuyor.
Şiddet mağduru kadınlara Harran'da köy kuruluyor
03.03.2015 11:58
10 dönüm arazi üzerine şiddet gören kadınlara yönelik ’Uluslararası Ekolojik Kadın Köyü’ çalışmalarına başlandı.
Tüpraş'tan 1.4 milyar liralık net kâr!
03.03.2015 09:56
Türkiye Petrol Rafinerileri AŞ'nin (Tüpraş), 2014'te net dönem kârı 1 milyar 459 milyon lira olarak açıklandı.
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000