Emlak Konut Başakşehir Evleri’nde 1000 konut satışa çıktı!

Emlak Konut Başakşehir Evleri’nde 1000 konut satışa çıktı! Emlak Konut GYO, Emlak Konut Başakşehir Evleri’nde 1000 daireyi kura yöntemiyle satışa çıkardı
04.09.2013 - 12:44
Yazı Boyutu

Emlak Konut GYO, Emlak Konut Başakşehir Evleri'nde 1000 daireyi kura yöntemiyle satışa çıkardı. Başvuruların 2-30 Eylül 2013 tarihleri arasında gerçekleştirileceği Başakşehir Emlak Konut Evleri'nde fiyatlar 129 bin liradan başlıyor.

Teslimlerin, sözleşme imzalandıktan 30 ay sonra gerçekleştirileceği Emlak Konut Başakşehir Evleri'nde farklı ödeme seçenekleri sunuluyor. Yüzde 10 peşinat, sabit taksit ve sıfır faiz fırsatlarının sunulduğu Emlak Konut Başakşehir Evleri'nde 61-120 ay vade için yüzde 0.50 faiz, 25-60 ay için yüzde 0.40 faiz uygulanırken 1-24 ay vade için faiz uygulaması yer almıyor.

Satın alma taahhütnamesi için tıklayın!

Emlak Konut Başakşehir Evleri ödeme seçenekleri için tıklayın!

Emlak Konut Başakşehir Evleri fiyat listesi için tıklayın!

Online başvuru için tıklayın!

Emlak Konut Başakşehir Evleri foto galerisi yayında!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

 

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
emlak değeri

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
nereden almalı

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Yaşar Kemal'e Gökçedam köyünden toprak getirildi
01.03.2015 20:27
Hayata dün gözlerini kapayan Türk edebiyatının önemli isimlerinden Yaşar Kemal'in eşi Ayşe Semiha Baban, evinde taziyeleri kabul ediyor.
Kiracılara müjdeli haber! Depozitoya üst sınır geliyor
01.03.2015 20:04
Kira sözleşmesindeki değişikliklere göre ev sahibine verilen depozitolar kiracıya verilmeyip bankaya yatırılacak.
Sarı-kırmızılı kulübe 250 bin dolarlık icra!
01.03.2015 18:32
Ekonomik olarak pek çok sıkıntıyla boğuşan Galatasaray'ı Ünal Aysal döneminin iletişim danışmanı icraya verdi.
Akrobasi uçakları alev topları arasında nefes kesti
01.03.2015 16:39
Avusturalya'daki Uluslararası Havacılık Fuarı'nda akrobasi uçaklarının alev topları arasındaki gösterisi nefesleri kesti.
Teneke parçalarıyla dinozor görünümlü füzeatar yaptı
01.03.2015 16:21
Giresun'da 26 yaşındaki Aykut Çam, topladığı teneke parçaları, soba borusu ve esnafın kendisine verdiği malzemelerden füzeatar yaptı.
Muğla’da deniz renk değiştirdi!
01.03.2015 11:10
Datça’da etkili olan yağışlar ardından kanal ve derelerden akan çamurlu su, deniz rengini değiştirdi.
Ayder Yaylası’na bahar geldi!
01.03.2015 10:58
Rize’nin zengin turizm merkezlerinden Ayder Yaylası’nda açan kardelenler baharı müjdeledi.
Kargalar iyiliği karşılıksız bırakmıyor!
28.02.2015 16:33
ABD'nin Seattle eyaletinden küçük bir kız çocuğunun beslediği kargalar hediye getiriyor.
Ege Yapı Group’a onurlu ödül!
28.02.2015 12:05
EgeYapı Group, Bilkent Üniversitesi 2. Marka Ödülleri’nde onur ödülüne layık görüldü.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Murat Ergin
İmar Kanunu ile proje yapımı hızlanacak!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000