Emlak Konut Bahçekent projesi satılık daire fiyatları!

Emlak Konut Bahçekent projesi satılık daire fiyatları! Emlak Konut GYO’nun satışa çıkardığı ve başvuruların bugün başladığı Emlak Konut Bahçekent projesinde 1+1, 2+1, 3+1 ve 4+1 konutlar bulunuyor
08.07.2013 - 11:43
Yazı Boyutu

Emlak Konut GYO'nun satışa çıkardığı ve başvuruların bugün başladığı Emlak Konut Bahçekent projesinde 1+1, 2+1, 3+1 ve 4+1 konutlar bulunuyor. 58 metrekare ile 150 metrekare arasında değişen dairelerin yer aldığı Bahçekent Emlak Konutları'nda fiyatlar 115 bin liradan başlıyor.

8 Temmuz-16 ağustos 2013 tarihleri arasında başvuruların kabul edileceği Bahçekent Emlak Konutları'nda maksimum fiyat 262 bin lira. 700 konutun satışa çıktığı projede cazip fırsatlar sunuluyor.

Bahçekent Emlak Konutları fiyat listesi

58-89 metrekarelik 1+1'ler 115 bin lira ile 189 bin lira arasında

99-117 metrekarelik 2+1'ler 176 bin lira ile 221 bin lira arasında

118-137 metrekarelik 3+1'ler 207 bin lira ile 259 bin lira arasında

150 metrekarelik 4+1'ler 256 bin lira ile 262 bin lira arasında

Bahçekent Emlak Konutları projesinde başvuru süreci kapsamında 2 bin lira ön ödeme yapmak gerekiyor.

Bahçekent Emlak Konutları fiyatları için tıklayın!

Başvuru ve satın alma taahhütnamesi için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
3+1 daire fiyatlarınızı öğrenebilir miyim.

3+1 daire fiyatlarınızı öğrenebilir miyim

selvinaz.aydemir@hotmail.com 05 Mart 2015 - Saat 13:24
başvuru

tokiden dar gelirli grupları için yapılan evden almak istiyorum tek başına yaşayan babadan sgk işci maşım var başka gelirim yok başvuru yapalibirmiyim

meyro-meri@hotmail.com 05 Mart 2015 - Saat 12:02
İlgili haberler
Sektörden Haberler
İdo Tatlıses, evine yatak arıyor!
06.03.2015 09:12
İbrahim Tatlıses'in oğlu İdo Tatlıses, önceki gün AVM turundaydı.
Evgör Mobilya’dan kadınlara özel papatyalı fırsat!
06.03.2015 09:11
Evgör Mobilya, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla, Mart ayında tüm bayan müşterilerine pozitif ayrımcılık yapıyor.
Ali Ağaoğlu, doğum gününü Moskova’da kutladı!
06.03.2015 09:06
Ağaoğlu Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Ali Ağaoğlu, yeni yaşına Moskova'da girdi.
Kardelen Aydın GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu!
05.03.2015 23:10
Medya sektörünün deneyimli isimlerinden Kardelen Aydın, GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu.
Kapadokya çikolataya dönüşecek!
04.03.2015 14:33
CNR EXPO Yeşilköy’de 25-28 Mart tarihleri arasında düzenlenecek EDT EXPO 2015 Fuarı, birbirinden renkli yarışmalara ev sahipliği yapacak.
Urankent, kadınlara altın dağıtacak!
05.03.2015 15:29
Özel günlerde etkinlikler düzenleyen Urankent, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde düzenleyeceği etkinlikte de kadınlar için sürpriz hazırlıyor.
TOKİ, Trabzon’da 49 konutu satışa çıkardı!
03.03.2015 16:04
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Trabzon Pelitli ve Akçaabat’ta satışa çıkardığı konutlar için başvuru sürecini bugün başlattığını açıkladı.
Fulya Erdem artık Bahar Ünal İletişim'de!
05.03.2015 13:11
Fulya Erdem, Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı’na, Genel Müdür Yardımcısı olarak katıldı.
İncek Loft 700. satışa ulaştı
05.03.2015 12:57
İstanbul Levent Loft’tan sonra Loft markasını Ankara’ya taşıyan Akfen İnşaat, İncek Loft projesinde 700. satış rakamına ulaştı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000