Emlak Konut Başakşehir Evleri projesi fiyat listesi! Bugün son!

Emlak Konut Başakşehir Evleri projesi fiyat listesi! Bugün son! Emlak Konut GYO tarafından hayata geçirilen ve 1000 konutun satışa çıktığı Emlak Konut Başakşehir Evleri projesi kapsamında fiyatlar 129 bin liradan başlıyor
30.09.2013 - 15:42
Yazı Boyutu

Emlak Konut GYO tarafından hayata geçirilen ve 1000 konutun satışa çıktığı Emlak Konut Başakşehir Evleri projesi kapsamında fiyatlar 129 bin liradan başlıyor. 120 aya varan vadelerle satışların devam ettiği projede başvurular bugün sona eriyor.

1000 konutun sahibi kura yöntemiyle bulacağı Emlak Konut Başakşehir Konutları'nda 1+1 daireler 129 bin lira ile 205 bin lira arasında, 2+1 daireler 173 bin lira ile 307 bin lira arasında, 3+1 daireler 255 bin lira ile 419 bin lira arasında, 3+1 dubleks daireler 401 bin lira ile 447 bin lira arasında ve 4+1 daireler 412 bin lira ile 474 bin lira arasında değişiyor.

15 bin liradan başlayan peşinatlarla konut sahibi olunabilen Emlak Konut Başakşehir Evleri'nde tüm sosyal donatılar yer alıyor. Emlak Konut Başakşehir Evleri'nde başvurular bugün sona eriyor.

Emlak Konut Başakşehir kura sonuçları için tıklayın!

Emlak Konut Bahçeşehir iletişim bilgileri

Web: www.emlakkonut.com.tr

Telefon: 0216 579 15 15

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
İlgili haberler
Sektörden Haberler
“Gayrimenkul fiyatları dünya genelinde cazip bulunuyor!”
03.03.2015 17:05
Gayrimenkul ve Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Derneği (GYODER) YKB Aziz Torun, AA Finans Haberleri Terminali'nde önemli açıklamalarda bulundu.
50 bin hane enerji verimliliğine dikkat çekiyor!
03.03.2015 16:46
Enerji verimliliği alanının lider markası ista, 2014 yılı itibariyle, Türkiye’de hizmet verdiği hane sayısını 50 bine çıkardı.
Müslüm Gürses Müzesi'ne ziyaretçi akını
03.03.2015 16:05
Müslüm Gürses’in adını taşıyan, giydiği kıyafetler, müzik aletleri, plak ve kaset gibi aksesuarlarının yer aldığı müzeye ziyaretçi akını yaşanıyor.
Zeytinleriyle ünlü Gemlik'te bu yatırım fırsatı kaçmaz!
03.03.2015 14:49
Gemlik Belediye Başkanlığı, Küçükkumla Köyü’nde yer alan zeytinlik niteliğine sahip taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
'Afet Kasası’na ağaç tohumları gönderildi!
03.03.2015 12:59
Doğal afetlerin yanı sıra nükleer patlamalara karşı da dayanıklı olan Svalbard Kasası, yüz binlerce tarım ürününe ait tohumu saklıyor.
Alfemo’dan 2. ürüne yüzde 50 indirim!
03.03.2015 12:43
Alfemo’nun 1 Mart’ta başlayan kampanyası mobilya almayı planlayan herkese çok özel avantajlar sunuyor.
Şiddet mağduru kadınlara Harran'da köy kuruluyor
03.03.2015 11:58
10 dönüm arazi üzerine şiddet gören kadınlara yönelik ’Uluslararası Ekolojik Kadın Köyü’ çalışmalarına başlandı.
Tüpraş'tan 1.4 milyar liralık net kâr!
03.03.2015 09:56
Türkiye Petrol Rafinerileri AŞ'nin (Tüpraş), 2014'te net dönem kârı 1 milyar 459 milyon lira olarak açıklandı.
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000