Eminevim Kurtköy'de ön satışlara başladı!

Eminevim Kurtköy'de ön satışlara başladı! Toplam 560 konut ve 8 mağazadan oluşan Kurtköy projesinde fiyatlar 95 bin liradan başlıyor
28.07.2013 - 13:59
Yazı Boyutu

Beylikdüzü Gürpınar'da Ahenk İstanbul'da satışlara devam eden Eminevim, Kurtköy'de yeni projesi için ön talep toplamaya başladı. 23 bin metrekare alan üzerine konumlandırılan ve 11 katlı 3 bloktan oluşan projede 560 toplam konut ve 8 mağaza bulunuyor. Fiyatların 95 bin liradan başladığı projede metrekare fiyatı 3 bin liraya kadar çıkıyor. Büyüklükleri 44 metrekare ile 290 metrekare arasında değişen  1+0'dan 3+1'e kadar daire seçeneklerinin bulunduğu projede ön tanıtım dönemine özel yüzde 20 indirim fırsatı sunuyor. Satışlarına önümüzdeki günlerde başlanacak olan projenin ilk tanıtımı Eminevim müşterilerine yapıldı. Ahenk İstanbul projesinde uyguladıkları ve Türkiye'de bir ilk olan 108 ay faizsiz ve ara ödemesiz taksitlendirme fırsatını bu yeni projede müşterilerine uygulayacaklarını belirten Emin Grup Yönetim Kurulu Başkanı Emin Üstün, ayrıca isteyenlere faizsiz, vade farksız, peşinatsız ve ara ödemesiz 52 ay taksit imkanı sunacaklarını söyledi.

Türkiye

Firma Emin Evim
Proje Ahenk İstanbul
Telefon 0212 855 85 55
Adres Ahenk İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
İlgili haberler
Sektörden Haberler
“Gayrimenkul fiyatları dünya genelinde cazip bulunuyor!”
03.03.2015 17:05
Gayrimenkul ve Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Derneği (GYODER) YKB Aziz Torun, AA Finans Haberleri Terminali'nde önemli açıklamalarda bulundu.
50 bin hane enerji verimliliğine dikkat çekiyor!
03.03.2015 16:46
Enerji verimliliği alanının lider markası ista, 2014 yılı itibariyle, Türkiye’de hizmet verdiği hane sayısını 50 bine çıkardı.
Müslüm Gürses Müzesi'ne ziyaretçi akını
03.03.2015 16:05
Müslüm Gürses’in adını taşıyan, giydiği kıyafetler, müzik aletleri, plak ve kaset gibi aksesuarlarının yer aldığı müzeye ziyaretçi akını yaşanıyor.
Zeytinleriyle ünlü Gemlik'te bu yatırım fırsatı kaçmaz!
03.03.2015 14:49
Gemlik Belediye Başkanlığı, Küçükkumla Köyü’nde yer alan zeytinlik niteliğine sahip taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
'Afet Kasası’na ağaç tohumları gönderildi!
03.03.2015 12:59
Doğal afetlerin yanı sıra nükleer patlamalara karşı da dayanıklı olan Svalbard Kasası, yüz binlerce tarım ürününe ait tohumu saklıyor.
Alfemo’dan 2. ürüne yüzde 50 indirim!
03.03.2015 12:43
Alfemo’nun 1 Mart’ta başlayan kampanyası mobilya almayı planlayan herkese çok özel avantajlar sunuyor.
Şiddet mağduru kadınlara Harran'da köy kuruluyor
03.03.2015 11:58
10 dönüm arazi üzerine şiddet gören kadınlara yönelik ’Uluslararası Ekolojik Kadın Köyü’ çalışmalarına başlandı.
Tüpraş'tan 1.4 milyar liralık net kâr!
03.03.2015 09:56
Türkiye Petrol Rafinerileri AŞ'nin (Tüpraş), 2014'te net dönem kârı 1 milyar 459 milyon lira olarak açıklandı.
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000