Vitra Nest Trendy ile banyoların vazgeçilmezi oluyor!

Vitra Nest Trendy ile banyoların vazgeçilmezi oluyor! Ergonomik yapısıyla pratik kullanım sağlayan Nest Trendy Serisi, estetik tasarımıyla banyoların vazgeçilmezi oluyor. Şıklık ve fonksiyonellik bir araya geliyor, Nest Trendy Serisi'nde vücut buluyor
24.04.2013 - 14:09
Yazı Boyutu

Artema standartları

Artemaları tasarlarken ve üretirken, hem sizin hem gezegenimizin geleceğini düşünüyoruz. Su ve enerji tasarrufunu esas alan modellerimizi; rahat, güvenli ve verimli bir şekilde kullanabileceğiniz estetik, ergonomik ve dayanıklı ürünler olarak hayata geçiriyoruz. Artema deneyimini yıllarca güvenle yaşayabilmeniz için de, testlerimizde endüstri standartlarıyla yetinmiyor, her test alanına sınırları zorlayan Artema Standartları getiriyoruz. Ne de olsa aç kapa Artema.

Aç kapa bozulmaz

Artemaların dayanıklılık testinde Avrupa standartlarının gerektirdiği 210.000 aç kapayla yetinmeyip, tam 1.500.000 aç kapa uyguluyoruz. Bu test, 4 kişilik bir ailenin günde ortalama 40 aç kapa yapması olarak düşünüldüğünde, 100 yıllık kullanıma denk geliyor.

Aç kapa kararmaz

Standart korozyon testi 200 saatken, Artema korozyon testi tam 720 saat sürüyor. Kaplaması 10 yıl garantili Artemalar ortam ne kadar nemli olursa olsun kararmıyor; siz açıp kapadıkça ışıldıyor.

Aç kapa sızdırmaz

Asla sızdırmayan Artema'nızı yıllarca güvenle kullanın diye, armatürlerin 5 barlık şebeke suyu basıncına dayanıklılığını test ederken tam 50 bar basınç uyguluyoruz.

Selin Biçer/Arkitera

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
Sektörden Haberler
“Gayrimenkul fiyatları dünya genelinde cazip bulunuyor!”
03.03.2015 17:05
Gayrimenkul ve Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Derneği (GYODER) YKB Aziz Torun, AA Finans Haberleri Terminali'nde önemli açıklamalarda bulundu.
50 bin hane enerji verimliliğine dikkat çekiyor!
03.03.2015 16:46
Enerji verimliliği alanının lider markası ista, 2014 yılı itibariyle, Türkiye’de hizmet verdiği hane sayısını 50 bine çıkardı.
Müslüm Gürses Müzesi'ne ziyaretçi akını
03.03.2015 16:05
Müslüm Gürses’in adını taşıyan, giydiği kıyafetler, müzik aletleri, plak ve kaset gibi aksesuarlarının yer aldığı müzeye ziyaretçi akını yaşanıyor.
Zeytinleriyle ünlü Gemlik'te bu yatırım fırsatı kaçmaz!
03.03.2015 14:49
Gemlik Belediye Başkanlığı, Küçükkumla Köyü’nde yer alan zeytinlik niteliğine sahip taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
'Afet Kasası’na ağaç tohumları gönderildi!
03.03.2015 12:59
Doğal afetlerin yanı sıra nükleer patlamalara karşı da dayanıklı olan Svalbard Kasası, yüz binlerce tarım ürününe ait tohumu saklıyor.
Alfemo’dan 2. ürüne yüzde 50 indirim!
03.03.2015 12:43
Alfemo’nun 1 Mart’ta başlayan kampanyası mobilya almayı planlayan herkese çok özel avantajlar sunuyor.
Şiddet mağduru kadınlara Harran'da köy kuruluyor
03.03.2015 11:58
10 dönüm arazi üzerine şiddet gören kadınlara yönelik ’Uluslararası Ekolojik Kadın Köyü’ çalışmalarına başlandı.
Tüpraş'tan 1.4 milyar liralık net kâr!
03.03.2015 09:56
Türkiye Petrol Rafinerileri AŞ'nin (Tüpraş), 2014'te net dönem kârı 1 milyar 459 milyon lira olarak açıklandı.
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000