West Side İstanbul fiyat listesi

West Side İstanbul fiyat listesi West Side İstanbul fiyat listesi 153 bin liradan başlıyor. Projede 1152 daire bulunuyor
21.10.2013 - 10:27
Yazı Boyutu

West Side İstanbul fiyat listesi 153 bin liradan başlıyor. 74 bin metrekare arsa üzerinde inşa edilen projede yaşam 30 ay içerisinde başlayacak. Stüdyo ile 4+1 arasında değişen konutların bulunduğu projede 22 farklı konut tipi bulunuyor.

Stüdyo dairelerin 153 bin liradan, 1+1 dairelerin 190 bin liradan ve 2+1 dairelerin 295 bin liradan, 3+1 dairelerin 385 bin liradan ve 4+1 dairelerin 532 bin 500 liradan başladığı projede cazip ödeme seçenekleri sunuluyor. 40 metrekare ile 240 metrekare arasında değişen dairelerin yer aldığı West Side projesinde 15 blok bulunuyor.

30 bin metrekarelik yeşil alanın bulunduğu West Side Evleri'nde daire almak isteyenler yüzde 25 peşinat veriliyor ve kalan miktar banka kredisiyle tamamlanıyor. Bu ödeme seçeneğinde yüzde 3 indirim yapılıyor. Yüzde 50 peşinat verildiği takdirde kalan miktar banka kredisiyle tamamlanıyor. Bu seçenekte yüzde 7 indirim sağlanıyor. Farklı ödeme seçeneğine göre yüzde 25 peşinat verip kalan miktarı 24 ayda sıfır faizle tamamlamak mümkün.

1152 konuttan meydana gelmekte olan West Side projesi Şahinler Holding – Uzman İnşaat – Beyaz İnşaat – Mutlu İnşaat – Mes Turkuaz – Mes İnşaat ortaklığında hayat buluyor.

Westside İstanbul İletişim Bilgileri;

Web: www.westsideistanbul.com.tr

Telefon: 0212 871 41 02-04

Uğurcan TOKAY/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
İlgili haberler
Sektörden Haberler
'Afet Kasası’na ağaç tohumları gönderildi!
03.03.2015 12:59
Doğal afetlerin yanı sıra nükleer patlamalara karşı da dayanıklı olan Svalbard Kasası, yüz binlerce tarım ürününe ait tohumu saklıyor.
Alfemo’dan 2. ürüne yüzde 50 indirim!
03.03.2015 12:43
Alfemo’nun 1 Mart’ta başlayan kampanyası mobilya almayı planlayan herkese çok özel avantajlar sunuyor.
Şiddet mağduru kadınlara Harran'da köy kuruluyor
03.03.2015 11:58
10 dönüm arazi üzerine şiddet gören kadınlara yönelik ’Uluslararası Ekolojik Kadın Köyü’ çalışmalarına başlandı.
Tüpraş'tan 1.4 milyar liralık net kâr!
03.03.2015 09:56
Türkiye Petrol Rafinerileri AŞ'nin (Tüpraş), 2014'te net dönem kârı 1 milyar 459 milyon lira olarak açıklandı.
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Akıllı Kent projesinin ilk durağı Karaman!
02.03.2015 17:04
Türkiye çapında gelişmekte olan belediyelerin hayatını kolaylaştıracak olan Akıllı KenTT projesi Karaman'da başladı.
Mon Reve Eyüp’te çarşıya çok yakınsınız
02.03.2015 15:25
Butik yaklaşımı ile Eyüp’teki standardı yükselten Mon Reve Eyüp’de yaşayanlar günlük ihtiyaçlarını cadde dükkanlardan karşılayacaklar.
Batışehir'in futbol takımı kuruldu!
02.03.2015 14:58
Ulusal ve uluslararası alanda bir çok ödül kazanan EgeYapı Group imzalı proje Batışehir, şimdi de yeşil sahalarda kazanıyor.
Torna ustası geri vitessiz "Tersedes" üretti
02.03.2015 14:18
Karadenizli torna ustası Hasan Sungur, su pompası motoru kullanarak 50 kilometre hıza ulaşabilen 3 vitesli "Tersedes" adını verdiği aracı üretti.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000