Bulvar İstanbul için ön talep toplanıyor!

Bulvar İstanbul için ön talep toplanıyor! Bulvar İstanbul: Özülke ve Özkar Ortak Girişimi'nin projesi!
06.10.2013 - 08:33
Yazı Boyutu

Başakşehir-Ayazma'daki 3. Etap ihalesini kazanan Özülke ve Özkar Ortak Girişimi'nin hayata geçireceği projenin ismi belli oldu: Bulvar İstanbul!

Emlak Konut GYO ortaklığında gerçekleştirilecek Bulvar İstanbul, 2 bin 600 yataklı ve 11 ihtisas hastanesinin yer aldığı Sağlık Kent'in yanında konumlandırılacak. 2 etaptan meydana gelen Bulvar İstanbul, 15 blok ve 1 kule halinde inşa ediliyor. 

1+1'den 6+1'e kadar farklı daire seçeneklerinin bulunduğu Bulvar İstanbul, ortalama 1.500 konuttan meydana geliyor. Bulvar İstanbul projesinde ağırlıklı olarak 2+1, 3+1 ve 4+1 daire alternatifleri mevcut. 

Şu an ön talep toplama aşamasında olan Bulvar İstanbul, 110 bin metrekarelik bir arsa üzerine kuruluyor. 

Bulvar İstanbul İletişim Bilgileri;

Web: http://www.bulvaristanbul.com.tr

Telefon: 444 66 10

Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Firma Özülke
Proje Bulvar İstanbul
Telefon 444 66 10
Adres Bulvar İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
emlak değeri

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
nereden almalı

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Yaşar Kemal'e Gökçedam köyünden toprak getirildi
01.03.2015 20:27
Hayata dün gözlerini kapayan Türk edebiyatının önemli isimlerinden Yaşar Kemal'in eşi Ayşe Semiha Baban, evinde taziyeleri kabul ediyor.
Kiracılara müjdeli haber! Depozitoya üst sınır geliyor
01.03.2015 20:04
Kira sözleşmesindeki değişikliklere göre ev sahibine verilen depozitolar kiracıya verilmeyip bankaya yatırılacak.
Sarı-kırmızılı kulübe 250 bin dolarlık icra!
01.03.2015 18:32
Ekonomik olarak pek çok sıkıntıyla boğuşan Galatasaray'ı Ünal Aysal döneminin iletişim danışmanı icraya verdi.
Akrobasi uçakları alev topları arasında nefes kesti
01.03.2015 16:39
Avusturalya'daki Uluslararası Havacılık Fuarı'nda akrobasi uçaklarının alev topları arasındaki gösterisi nefesleri kesti.
Teneke parçalarıyla dinozor görünümlü füzeatar yaptı
01.03.2015 16:21
Giresun'da 26 yaşındaki Aykut Çam, topladığı teneke parçaları, soba borusu ve esnafın kendisine verdiği malzemelerden füzeatar yaptı.
Muğla’da deniz renk değiştirdi!
01.03.2015 11:10
Datça’da etkili olan yağışlar ardından kanal ve derelerden akan çamurlu su, deniz rengini değiştirdi.
Ayder Yaylası’na bahar geldi!
01.03.2015 10:58
Rize’nin zengin turizm merkezlerinden Ayder Yaylası’nda açan kardelenler baharı müjdeledi.
Kargalar iyiliği karşılıksız bırakmıyor!
28.02.2015 16:33
ABD'nin Seattle eyaletinden küçük bir kız çocuğunun beslediği kargalar hediye getiriyor.
Ege Yapı Group’a onurlu ödül!
28.02.2015 12:05
EgeYapı Group, Bilkent Üniversitesi 2. Marka Ödülleri’nde onur ödülüne layık görüldü.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Murat Ergin
İmar Kanunu ile proje yapımı hızlanacak!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000