Beyazlar Dora Park 1'de 525 bin TL'ye 3+1! Hemen teslim!

Beyazlar Dora Park 1'de 525 bin TL'ye 3+1! Hemen teslim! 24 saat güvenlik ile korunan Dora Park 1'de açık yüzme havuzu, fitness center, Türk hamamı ve sauna sıralanıyor
12.09.2013 - 09:23
Yazı Boyutu

6 bloklu bir proje olan Dora Park, Beyazlar İnşaat tarafından hayata geçiriliyor. Yüzde 75'i yeşil alandan oluşan Dora Park'ın toplam alanı 7 bin 500 metrekare olarak belirlendi. Açık ve kapalı spor alanlarının bulunduğu Dora Park, Beylikdüzü'nde Yeşil Vadi projesinin yanı başında konumlandırılıyor. 

Konutların hemen teslim edildiği Dora Park'ta 140 metrekarelik 3 oda 1 salon evlerin fiyatları 525 bin liradan, 160 metrekarelik 4 oda 1 salon evlerin fiyatları ise 560 bin liradan başlangıç gösteriyor. 

Tapuların da hemen verildiği Dora Park'ta dairelerin yüzde 90'ı satıldı. 16 adet dükkanın hizmet vereceği Dora Park 1'de 58 daire yer alıyor. 24 saat güvenlik ile korunan Dora Park 1'de açık yüzme havuzu, fitness center, Türk hamamı ve sauna sıralanıyor. 

3+1, 4+1, 5+2 ve 6+1 daire alternatiflerinin bulunduğu Dora Park'ta bloklar 4 kat kattan oluşuyor. Dora Park, 5M Migros, Bauhaus, Ece Marmara AVM, Beylikdüzü Migros AVM, Torium AVM, Carrefour, Medicana Hastahanesi, Kolan Hastahanesi Metrobüs, Tüyap Fuar Merkezi, Beykent Üniversitesi, kapalı pazar ve sayısız kafeye oldukça yakın mesafede yükseliyor.

Dora Park İletişim Bilgileri;

Web: http://www.e-dorapark.com

Telefon: 0212 871 29 00

Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
Sektörden Haberler
Kadınların gönlünü fetheden proje!
04.03.2015 11:36
Konut alım sürecinde büyük etkisi olan, hatta son kararı veren kadınların, araştırmalar sonucu geniş ve kullanışlı daireleri tercih ettiği biliniyor.
Orman kampı bölgesinde satılık arsa!
04.03.2015 11:22
Gemlik Belediye Başkanlığı, Gemlik Hisar Mahallesi’nde yer alan arsa niteliğindeki taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
Artaş İnşaat'ın acı günü! Mehmet Uzuner hayatını kaybetti!
04.03.2015 11:03
İnşaat mühendisi Mehmet Uzuner, dün yaşamını yitirdi. Artaş İnşaat Uzuner için taziye ilanı yayınlattı.
Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı FerYapı ile el sıkıştı!
04.03.2015 10:45
İletişim danışmanlığı konusunda dinamik ve güçlü yapısıyla dikkat çeken Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı, FerYapı'ya hizmet vermeye başladı.
Uptown İncek yaza hazır!
04.03.2015 10:26
Ankara’nın göl ve orman manzaralı konut projesi Uptown İncek güneşli yaz günlerine hazır.
Sel nedeniyle 7 bin kişi evsiz kaldı!
04.03.2015 10:01
Brezilyanın kuzeybatısındaki Acre eyaletinde şiddetli yağışın neden olduğu selde 7 bin kişi evsiz kaldığı belirtildi.
Ege Seramik'e Unicera Fuarı’nda büyük ilgi!
04.03.2015 09:48
Ege Seramik, 24-28 Şubat tarihleri arasında 27. kez düzenlenen Unicera Seramik Banyo Mutfak Fuarı’nda Spring Collection 2015 koleksiyonunu tanıttı.
“Gayrimenkul fiyatları dünya genelinde cazip bulunuyor!”
03.03.2015 17:05
Gayrimenkul ve Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Derneği (GYODER) YKB Aziz Torun, AA Finans Haberleri Terminali'nde önemli açıklamalarda bulundu.
50 bin hane enerji verimliliğine dikkat çekiyor!
03.03.2015 16:46
Enerji verimliliği alanının lider markası ista, 2014 yılı itibariyle, Türkiye’de hizmet verdiği hane sayısını 50 bine çıkardı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000