Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’ndan belediyelere 60 milyon TL destek

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’ndan belediyelere 60 milyon TL destek Çevre ve Şehircilik Bakanlığı son 10 ayda belediye projelerine 60 milyon liranın üzerinde destek sağladı
01.11.2013 - 10:19
Yazı Boyutu

Çevre ve Şehircilik Bakanı Erdoğan Bayraktar “Son 10 ayda belediyelerin 389 projesine 60 Milyon 939 Bin 158 TL destek sağlandı. Yerel idarelere desteğimiz devam edecek” dedi.

Bakan Erdoğan Bayraktar belediyelere yapılan mali yardımı açıkladı. Bayraktar yaptığı açıklamada “Çevre kirliliğinin giderilmesi için 190 projeye 20 Milyon 136 Bin 663 TL, Atıksu arıtma tesisleri için 17 projeye 4 Milyon 566 Bin 344 TL, 16 Kanalizasyon projesine 2 Milyon 703 Bin 151 TL, 8 Katı atık tesisine 4 Milyon 200 Bin, 6 Müşavirlik projesine 793 Bin, 2 Bisiklet yoluna 2 Milyon, 159 Çöp toplama aracına 26 Milyon 540 Bin, toplam 389 projeye 60 Milyon 939 Bin 158 TL destek sağlandı” dedi.

150 park projesine 296 başvuru

Çevreci sokak projeleri için gelen taleplerin değerlendirilmesine devam edildiğini belirten Bakan Erdoğan Bayraktar  “Belediyelerinin hazırlayacakları tip park projelerinden 310 adet başvuru geldi. Bunlardan 150 tanesi ilgili komisyonca değerlendirilip, %55 İlbank ve %45 Çevre Yönetimi Genel Müdürlüğünce proje desteği sağlanacaktır. Bu proje kapsamında Belediyelere 150 adet park yapılmış olacaktır” şeklinde konuştu.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2+1 daire

Iyi Günler, Ben hamburgda konsolosluk Ögretmeni olarak calisiyorum.2020 senesinde emekli olucam.Esim SSKdan emekli 1200TL aliyor.Biz böyle bir ev almak istiyoruz ..

bahtiye-yilmaz@gmx.de 04 Mart 2015 - Saat 16:57
ofis satış fiyatları

ofislerinizin metrekaresi ve fiyat listesini öğrenebilir mıyım? ofisler diş muayenehanesi için uygun mudur*

b_sh2001@yahoo.com 04 Mart 2015 - Saat 15:42
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Erdoğan, Bakir İzzetbegoviç’e 3. köprüyü gösterdi!
04.03.2015 23:12
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Savarona yatında ağırladığı ilk yabancı konuk, Bosna Hersek Cumhurbaşkanlığı Konseyi Üyesi Bakir İzzetbegoviç oldu.
Cebeci Group 2025 yılında 200 milyon dolarlık olacak
04.03.2015 23:07
Pendik, Kartal ve Kurtköy’de üç proje geliştiren Cebeci Group, uzun vadeli hedeflerine emin adımlarla ilerliyor.
Geleceğin sporcuları için modern tesisleşme başladı!
04.03.2015 15:45
Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, spor için yapılan tesisleşme süreci ile Türkiye’nin genç sporcularına hizmet verileceğini belirtti.
Burdur’daki köyler ‘deprem köyü’ ilan edildi!
04.03.2015 15:27
Deprem Haftası kapsamında düzenlenen Deprem Fayında Yürüyüş ve Farkındalık etkinliğinde Yazıköy ve Yarıköy Türkiye'nin ilk deprem köyü ilan edildi.
Kadınların gönlünü fetheden proje!
04.03.2015 11:36
Konut alım sürecinde büyük etkisi olan, hatta son kararı veren kadınların, araştırmalar sonucu geniş ve kullanışlı daireleri tercih ettiği biliniyor.
Orman kampı bölgesinde satılık arsa!
04.03.2015 11:22
Gemlik Belediye Başkanlığı, Gemlik Hisar Mahallesi’nde yer alan arsa niteliğindeki taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
Artaş İnşaat'ın acı günü! Mehmet Uzuner hayatını kaybetti!
04.03.2015 11:03
İnşaat mühendisi Mehmet Uzuner, dün yaşamını yitirdi. Artaş İnşaat Uzuner için taziye ilanı yayınlattı.
Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı FerYapı ile el sıkıştı!
04.03.2015 10:45
İletişim danışmanlığı konusunda dinamik ve güçlü yapısıyla dikkat çeken Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı, FerYapı'ya hizmet vermeye başladı.
Uptown İncek yaza hazır!
04.03.2015 10:26
Ankara’nın göl ve orman manzaralı konut projesi Uptown İncek güneşli yaz günlerine hazır.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000