Vaditepe Bahçeşehir 2. Etap’ta kamu personeline özel daireler

Vaditepe Bahçeşehir 2. Etap’ta kamu personeline özel daireler Vaditepe Bahçeşehir Evleri 2. Etap kamu çalışanlarına özel olarak ön talebe çıktı
09.01.2014 - 11:45
Yazı Boyutu

Vaditepe Bahçeşehir projesinin 2. Etabı kapsamında ön talep süreci başladı. Kamu çalışanlarına özel olarak satışa sunulan Vaditepe Bahçeşehir 2. Etap içerisinde 742 adet 95 metrekarelik 2+1 daire ve 358 adet 118 metrekarelik 3+1 daire bulunuyor. 2+1 dairelerin ortalama 223 bin 250 liradan, 3+1 dairelerin ise ortalama 277 bin 300 liradan başladığı Vaditepe 2. Etap kapsamında ön müracaat bedeli için 2+1 konutlar için 2 bin TL, 3+1 konutlar için ise 3 bin TL ödeniyor.Ardından müracaat bedeli dahil peşinat olarak yüzde 10 ödeme yapılıyor. 1 yıl sonra ise yüzde 15'lik ara ödeme gerçekleştiriliyor. Vaditepe Bahçeşehir 2. Etap kapsamında başvurular 22 Ocak 2014 tarihine kadar devam edecek. Kiptaş Vaditepe Bahçeşehir 2. Etap kapsamında fitness center, yüzme havuzu, otopark, çocuk oyun alanları, spor alanları gibi birçok sosyal seçenek bir arada yer alıyor. Vaditepe Bahçeşehir 2. Etap teslim tarihi 24 ay olarak belirlendi.

Vaditepe Bahçeşehir 2. Etap iletişim
Web: http://vaditepebahcesehir.com/etap2/?sayfa=ana_sayfa
Telefon: 0212 414 98 98
Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

 

Firma Kiptaş
Proje Vaditepe Bahçeşehir 2. Etap
Telefon 0212 428 88 00
Adres Vaditepe Bahçeşehir 2. Etap Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Multikent, ev alan kadınların masraflarını karşılayacak!
06.03.2015 17:11
Ulak Grup bünyesinde yer alan Multikent, Dünya Kadınlar Günü’nde alan kadınların yeni evlerinin taşınma, çilingir ve DASK masraflarını karşılayacak.
550 yıllık güneş saatinin yanına Türkçesi yapılacak!
06.03.2015 15:18
Balıkesir’deki Zağnos Paşa Camisi'nin avlusunda yer alan ve Osmanlıca olduğu için pek anlaşılamayan güneş saatinin yanına Türkçesi hazırlanacak.
Bu ilde 4 bin bina deprem tehlikesi altında!
06.03.2015 14:28
Bursa İnegöl'de 1999 öncesi yapılmış riskli olabilecek 4 ile 7 katlı 4 bin 400 konutun deprem riski altında olduğu belirtildi.
Dumankaya'ya güvenenler Sancaktepe’de sıraya girdi!
06.03.2015 13:21
Dumankaya İnşaat’ın hayata geçirdiği projelerin kısa vadede yatırıma dönüşmesinden dolayı yatırımcılar Adres Sancaktepe için sıraya girdi.
Maltepe Adalife’ta satışlar tüm hızıyla devam ediyor
06.03.2015 13:11
Maltepe’de hayata geçirilen, blokların tamamlandığı ve oturumun başladığı Adalife projesinde satışlar tüm hızıyla devam ediyor.
Gebze'de icradan satılık 2 tarla!
06.03.2015 11:26
Gebze 1. İcra Dairesi, Pelitli Köyü'ndeki Baytur İnşaat'a ait 2 tarlayı satışa çıkardı.
İzmir'de İzban için kazma vuruldu!
06.03.2015 10:36
Büyükşehir Belediyesi, 26 kilometrelik İZBAN Selçuk hattındaki 2 istasyon ve 2 karayolu üst geçidi ile 6 karayolu alt geçidi için çalışmalara başladı.
Kütahya’da lojman yapana 3 arsa verilecek!
06.03.2015 10:10
Kütahya İl Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığı, arsa karşılığı yapım işi için ihale düzenleyeceğini açıkladı.
"Eskişehir'de 1000-1500 konut daha yapacağız"
06.03.2015 09:27
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Ergün Turan, Eskişehir'de 1000-1500 arası yeni ilave konut yatırımı yapacaklarını açıkladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000