Avrupa Yakası'nın yeni metro hatto Küçükçekmece ve Bağcılar'da ev fiyatlarını yükseltti!

Avrupa Yakası'nın yeni metro hatto Küçükçekmece ve Bağcılar'da ev fiyatlarını yükseltti! İstanbul Avrupa Yakası’nın yeni metro projesi olan Bağcılar – Başakşehir - Olimpiyatköy hattı, bölgedeki emlak fiyatlarını hareketlendirdi
21.07.2013 - 10:16
Yazı Boyutu

Küçükçekmece'de satılık daire fiyatları yüzde 38, Bağcılar'da kiralık daire fiyatları yüzde 23 arttı. 

Türkiye'nin en büyük e-ticaret platformlarından sahibinden.com verileri, İstanbul'da faaliyete geçen Bağcılar – Başakşehir - Olimpiyatköy metro hattı güzergahındaki semtlerde bulunan satılık ve kiralık daire fiyatlarındaki değişime ışık tuttu. 

Küçükçekmece'de satılık daire fiyatları yüzde 38 arttı

sahibinden.com verilerine göre satılık daire fiyatlarında en yüksek artış Küçükçekmece'de gerçekleşti. İlçede 2012'de 185 bin TL olan ortalama satılık daire fiyatı, 2013'de yüzde 38 artarak 255 bin TL bin TL'ye ulaştı. Küçükçekmece'yi, yüzde 19'luk artış oranıyla Bağcılar'ın takip ettiği kaydedildi. 

Kiralık tercihinde Bağcılar yeni gözde!

Kiralık daire sayısının 2012 yılına oranla yüzde 60 gibi büyük bir artış gösterdiği Bağcılar'da yer alan kiralık emlak fiyatı ise yüzde 23 oranında yükselerek ortalama 800 TL'ye ulaştı. Kiralık daire fiyatlarında yüzde 22'lik bir artış gözlenen Küçükçekmece ise ortalama 1000 TL'yi bulan kira bedeli ile metro güzergahının en pahalı ilçesi oldu. 

Kiralık daire sayısında yüzde 47'lik artış gözlenen bir diğer semt Esenler' de ise kiralık daire fiyatlarında yüzde 14 oranında artış kaydedilirken, metro güzergahının bir diğer semti Başakşehir'de kiralar yüzde 6 oranında arttı. 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kadınların gönlünü fetheden proje!
04.03.2015 11:36
Konut alım sürecinde büyük etkisi olan, hatta son kararı veren kadınların, araştırmalar sonucu geniş ve kullanışlı daireleri tercih ettiği biliniyor.
Orman kampı bölgesinde satılık arsa!
04.03.2015 11:22
Gemlik Belediye Başkanlığı, Gemlik Hisar Mahallesi’nde yer alan arsa niteliğindeki taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
Artaş İnşaat'ın acı günü! Mehmet Uzuner hayatını kaybetti!
04.03.2015 11:03
İnşaat mühendisi Mehmet Uzuner, dün yaşamını yitirdi. Artaş İnşaat Uzuner için taziye ilanı yayınlattı.
Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı FerYapı ile el sıkıştı!
04.03.2015 10:45
İletişim danışmanlığı konusunda dinamik ve güçlü yapısıyla dikkat çeken Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı, FerYapı'ya hizmet vermeye başladı.
Uptown İncek yaza hazır!
04.03.2015 10:26
Ankara’nın göl ve orman manzaralı konut projesi Uptown İncek güneşli yaz günlerine hazır.
Sel nedeniyle 7 bin kişi evsiz kaldı!
04.03.2015 10:01
Brezilyanın kuzeybatısındaki Acre eyaletinde şiddetli yağışın neden olduğu selde 7 bin kişi evsiz kaldığı belirtildi.
Ege Seramik'e Unicera Fuarı’nda büyük ilgi!
04.03.2015 09:48
Ege Seramik, 24-28 Şubat tarihleri arasında 27. kez düzenlenen Unicera Seramik Banyo Mutfak Fuarı’nda Spring Collection 2015 koleksiyonunu tanıttı.
“Gayrimenkul fiyatları dünya genelinde cazip bulunuyor!”
03.03.2015 17:05
Gayrimenkul ve Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Derneği (GYODER) YKB Aziz Torun, AA Finans Haberleri Terminali'nde önemli açıklamalarda bulundu.
50 bin hane enerji verimliliğine dikkat çekiyor!
03.03.2015 16:46
Enerji verimliliği alanının lider markası ista, 2014 yılı itibariyle, Türkiye’de hizmet verdiği hane sayısını 50 bine çıkardı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000