Vadi Vista Ankara Evleri'nde teslimler ne zaman?

Vadi Vista Ankara Evleri'nde teslimler ne zaman? Üç blokta 52 konuttan oluşan Vadi Vista Ankara Evleri projesinde daireler akıllı otomasyon sistemleriyle donatıldı
06.05.2013 - 15:18
Yazı Boyutu

Tekin Yapı ve Emir İnşaat ortaklığında yapılan Vadi Vista Ankara projesi Çankaya'da 5 bin 93 metrekarelik alana kuruluyor. 52 konutluk Vadi Vista projesi üç blok halinde yükseliyor. Projede her katta iki daire bulunuyor. Vadi Vista projesinde dairelerin tamamı 4 oda 1 salon tipinde yapılıyor. Dairelerin alanları ise 160 metrekare ile 162 metrekare arasında değişiyor. 

Vadi Vista Ankara projesinde teslimler 2014 yılının Kasım ayında yapılacak. Yüzde 70'i yeşil alanlara ayrılan Vadi Vista projesinde daireler akıllı otomasyon sistemiyle donatılıyor. Vadi Vista Ankara projesinin ön cephesinden İmrahor Vadisi ve Elmadağ, arka cephesinden ise Ankara manzarasını izlenebiliyor. 

Ankara Vadi Vista projesinde daire teslimleri set üstü ocak, ankastre fırın, davlumbaz, çöp öğütücü, evye, lamine parke ve Lineadecor mutfak ürünleriyle yapılıyor.

Vadi Vista Ankara Evleri'nin Özellikleri;

-Fitness salonu
-Yüzme havuzu
-Sauna
-Fin hamamı
-Bilardo salonu
-Yürüyüş ve oturma alanları
-Çocuk oyun alanları
-Kapalı otopark 

Vadi Vista Ankara Evleri İletişim Bilgileri;

Web: http://vadivista.com/

Telefon: 0312 495 74 75

Sinem Öztürk/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Gebze'de icradan satılık 2 tarla!
06.03.2015 11:26
Gebze 1. İcra Dairesi, Pelitli Köyü'ndeki Baytur İnşaat'a ait 2 tarlayı satışa çıkardı.
İzmir'de İzban için kazma vuruldu!
06.03.2015 10:36
Büyükşehir Belediyesi, 26 kilometrelik İZBAN Selçuk hattındaki 2 istasyon ve 2 karayolu üst geçidi ile 6 karayolu alt geçidi için çalışmalara başladı.
Kütahya’da lojman yapana 3 arsa verilecek!
06.03.2015 10:10
Kütahya İl Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığı, arsa karşılığı yapım işi için ihale düzenleyeceğini açıkladı.
"Eskişehir'de 1000-1500 konut daha yapacağız"
06.03.2015 09:27
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Ergün Turan, Eskişehir'de 1000-1500 arası yeni ilave konut yatırımı yapacaklarını açıkladı.
Suruç Çadır Kenti açıldı
06.03.2015 09:58
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan'ın açılışını yaptığı Suruç Çadır Kenti’nde kalan sığınmacılara hitap etti.
Evgör Mobilya’dan kadınlara özel papatyalı fırsat!
06.03.2015 09:11
Evgör Mobilya, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla, Mart ayında tüm bayan müşterilerine pozitif ayrımcılık yapıyor.
Elysium Elit Koşuyolu satışa çıktı!
05.03.2015 13:15
Ofton İnşaat, İstanbul Anadolu Yakası’nın en nezih semtlerinden Koşuyolu’ndaki yeni yaşam projesi Elysium Elit Koşuyolu'nu satışa çıkardı.
Kardelen Aydın GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu!
05.03.2015 23:10
Medya sektörünün deneyimli isimlerinden Kardelen Aydın, GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu.
Sayanlar'dan oğullarına 16 milyon dolarlık hediye!
05.03.2015 09:09
Seda Sayan, oğlu Oğulcan Engin’e mezuniyet hediyesi olarak Cihangir’de bina satın aldı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000