Sinpaş Altın Oran Çankaya satılık daire fiyatları!

Sinpaş Altın Oran Çankaya satılık daire fiyatları! Sinpaş Altın Oran Ankara satılık daire fiyatları 223 bin liradan başlıyor
03.04.2013 - 15:46
Yazı Boyutu

Sinpaş Altın Oran Ankara satılık daire fiyatları 223 bin liradan başlıyor. İçerisinde 1+1 ile 6,5+1 arasında değişen dairelerin yer aldığı Ankara Altınoran Evleri'nde konut fiyatları 223 bin lira ile 976 bin 900 lira arasında değişiyor.

62 metrekare ile 294 metrekare arasında değişen daire seçeneklerinin yer aldığı projede satışlar tüm hızıyla devam ediyor. Sinpaş Yapı imzasıyla inşa edilen ve Ankara'nın en büyük projeleri arasında ilk sırada yer alan Altın Oran Çankaya'da 2 bin 647 daire bulunuyor.

Birinci ve ikinci etabında 1033 konutun yer aldığı Sinpaş Altınoran Konutları 1 milyon 850 bin metrekarelik arsa üzerinde yükseliyor. İnşaat alanı 1 milyon 200 bin metrekare olan Altın Oran Sinpaş'ta ilk etap Ağustos 2014, ikinci etap Aralık 2014, üçüncü etap Mart 2015 ve dördüncü etap Mayıs 2015'te teslim edilecek.

1923 ve 2023 kuleleriyle dikkat çeken Altınoran Ankara'da 10 bin metrekarelik Altınalan Alışveriş Merkezi ve Skywalk gibi birçok sosyal aktivite seçeneği bulunuyor.

Sinpaş Altın Oran iletişim bilgileri

Web: www.sinpasaltinoran.com.tr

Telefon: 444 19 74

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Firma Sinpaş Yapı
Proje Sinpaş Altın Oran Çankaya
Telefon 444 19 74
Adres Sinpaş Altın Oran Çankaya Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kadınların gönlünü fetheden proje!
04.03.2015 11:36
Konut alım sürecinde büyük etkisi olan, hatta son kararı veren kadınların, araştırmalar sonucu geniş ve kullanışlı daireleri tercih ettiği biliniyor.
Orman kampı bölgesinde satılık arsa!
04.03.2015 11:22
Gemlik Belediye Başkanlığı, Gemlik Hisar Mahallesi’nde yer alan arsa niteliğindeki taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
Artaş İnşaat'ın acı günü! Mehmet Uzuner hayatını kaybetti!
04.03.2015 11:03
İnşaat mühendisi Mehmet Uzuner, dün yaşamını yitirdi. Artaş İnşaat Uzuner için taziye ilanı yayınlattı.
Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı FerYapı ile el sıkıştı!
04.03.2015 10:45
İletişim danışmanlığı konusunda dinamik ve güçlü yapısıyla dikkat çeken Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı, FerYapı'ya hizmet vermeye başladı.
Uptown İncek yaza hazır!
04.03.2015 10:26
Ankara’nın göl ve orman manzaralı konut projesi Uptown İncek güneşli yaz günlerine hazır.
Sel nedeniyle 7 bin kişi evsiz kaldı!
04.03.2015 10:01
Brezilyanın kuzeybatısındaki Acre eyaletinde şiddetli yağışın neden olduğu selde 7 bin kişi evsiz kaldığı belirtildi.
Ege Seramik'e Unicera Fuarı’nda büyük ilgi!
04.03.2015 09:48
Ege Seramik, 24-28 Şubat tarihleri arasında 27. kez düzenlenen Unicera Seramik Banyo Mutfak Fuarı’nda Spring Collection 2015 koleksiyonunu tanıttı.
“Gayrimenkul fiyatları dünya genelinde cazip bulunuyor!”
03.03.2015 17:05
Gayrimenkul ve Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Derneği (GYODER) YKB Aziz Torun, AA Finans Haberleri Terminali'nde önemli açıklamalarda bulundu.
50 bin hane enerji verimliliğine dikkat çekiyor!
03.03.2015 16:46
Enerji verimliliği alanının lider markası ista, 2014 yılı itibariyle, Türkiye’de hizmet verdiği hane sayısını 50 bine çıkardı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000