ÖİB Ankara’da 10 lojman dairesi ve bir adet lojman binası satıyor!

ÖİB Ankara’da 10 lojman dairesi ve bir adet lojman binası satıyor! Özelleştirme İdaresi Başkanlığı Ankara Çankaya’daki Oran Sitesi’nde 10 daire ve bir adet lojman binası satıyor
23.03.2013 - 08:45
Yazı Boyutu

 

Özelleştirme İdaresi Başkanlığı Ankara Çankaya'daki Oran Sitesi'nde 10 daire ve bir adet lojman binası satıyor. Satışa çıkarılan dairelerin tahmini bedelleri 115 bin lira ile 140 bin lira arasında değişirken lojman binasının tahmini bedeli 3 milyon 165 bin lira olarak belirlendi. Satışa çıkarılan daireler açık teklif, lojman binası ise kapalı teklif usulü satılacak. 10 lojman dairesinin ihalesi 16 Nisan 2013 günü saat 10.00 ile 16.00 arasında yapılacak. Lojman binasının ihalesi ise 17 Nisan 2013 günü saat 10.30'da gerçekleştirilecek.

Ayrıntılar için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Gebze'de icradan satılık 2 tarla!
06.03.2015 11:26
Gebze 1. İcra Dairesi, Pelitli Köyü'ndeki Baytur İnşaat'a ait 2 tarlayı satışa çıkardı.
İzmir'de İzban için kazma vuruldu!
06.03.2015 10:36
Büyükşehir Belediyesi, 26 kilometrelik İZBAN Selçuk hattındaki 2 istasyon ve 2 karayolu üst geçidi ile 6 karayolu alt geçidi için çalışmalara başladı.
Kütahya’da lojman yapana 3 arsa verilecek!
06.03.2015 10:10
Kütahya İl Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığı, arsa karşılığı yapım işi için ihale düzenleyeceğini açıkladı.
"Eskişehir'de 1000-1500 konut daha yapacağız"
06.03.2015 09:27
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Ergün Turan, Eskişehir'de 1000-1500 arası yeni ilave konut yatırımı yapacaklarını açıkladı.
Suruç Çadır Kenti açıldı
06.03.2015 09:58
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan'ın açılışını yaptığı Suruç Çadır Kenti’nde kalan sığınmacılara hitap etti.
Evgör Mobilya’dan kadınlara özel papatyalı fırsat!
06.03.2015 09:11
Evgör Mobilya, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla, Mart ayında tüm bayan müşterilerine pozitif ayrımcılık yapıyor.
Elysium Elit Koşuyolu satışa çıktı!
05.03.2015 13:15
Ofton İnşaat, İstanbul Anadolu Yakası’nın en nezih semtlerinden Koşuyolu’ndaki yeni yaşam projesi Elysium Elit Koşuyolu'nu satışa çıkardı.
Kardelen Aydın GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu!
05.03.2015 23:10
Medya sektörünün deneyimli isimlerinden Kardelen Aydın, GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu.
Sayanlar'dan oğullarına 16 milyon dolarlık hediye!
05.03.2015 09:09
Seda Sayan, oğlu Oğulcan Engin’e mezuniyet hediyesi olarak Cihangir’de bina satın aldı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000