Akasya Acıbadem AVM 6 Mart’ta açılıyor

Akasya Acıbadem AVM 6 Mart’ta açılıyor    Saf Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı imzasını taşıyan proje dünyaca ünlü mağazalara ev sahipliği yapacak.
01.03.2014 - 08:48
Yazı Boyutu

Saf Gayrimenkul tarafından hayata geçirilmekte olan Akasya Acıbadem Alışveriş Merkezi 6 Mart 2014 günü kapılarını açıyor. Dünyaca ünlü mağazalar, lüks restoranları, sineması, dev otoparkıyla şehrin yeni buluşma noktası olacak olan Akasya Acıbadem AVM, Amerikalı mimarlar grubu DDG tarafından tasarlandı. 256 kiralanababilir mağazasıyla dikkat çeken proje içrisinde biri IMAX olmak üzere 10 sinema salonu bulunuyor. Konser ve tiyatro alanlarını da içerisinde barındıran proje tasarımıyla dikkat çekiyor.

Event Plaza
Akasya Acıbadem AVM içerisinde gökyüzüne açılan plaza bulunuyor. Bu bölümde yer alan Event Plaza fıskiyeli zarif su havuzları, ilginç sergileri, etkileyici barkovizyon gösterileri ve şık defileleriyle İstanbul'a damga vuracak.

Bağdat Street
Dünyaca ünlü yerli ve yabancı mağazalara ev sahipli yapacak olan Bağdat Street, şık kafe ve restoranları, eğlence mekanları, ferah alanlarıyla yeni buluşma noktası olmaya aday. 

Apple mağaza açacak
İstanbul'un en önemli konut projelerinden birisi olan Akasya Acıbadem projesinin AVM bölümü de dikkat çekecek. Öyle ki; Apple, Zorlu Center'dan sonra Akasya Acıbadem AVM'de de mağaza açmaya hazırlanıyor.

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Multikent, ev alan kadınların masraflarını karşılayacak!
06.03.2015 17:11
Ulak Grup bünyesinde yer alan Multikent, Dünya Kadınlar Günü’nde alan kadınların yeni evlerinin taşınma, çilingir ve DASK masraflarını karşılayacak.
550 yıllık güneş saatinin yanına Türkçesi yapılacak!
06.03.2015 15:18
Balıkesir’deki Zağnos Paşa Camisi'nin avlusunda yer alan ve Osmanlıca olduğu için pek anlaşılamayan güneş saatinin yanına Türkçesi hazırlanacak.
Bu ilde 4 bin bina deprem tehlikesi altında!
06.03.2015 14:28
Bursa İnegöl'de 1999 öncesi yapılmış riskli olabilecek 4 ile 7 katlı 4 bin 400 konutun deprem riski altında olduğu belirtildi.
Dumankaya'ya güvenenler Sancaktepe’de sıraya girdi!
06.03.2015 13:21
Dumankaya İnşaat’ın hayata geçirdiği projelerin kısa vadede yatırıma dönüşmesinden dolayı yatırımcılar Adres Sancaktepe için sıraya girdi.
Maltepe Adalife’ta satışlar tüm hızıyla devam ediyor
06.03.2015 13:11
Maltepe’de hayata geçirilen, blokların tamamlandığı ve oturumun başladığı Adalife projesinde satışlar tüm hızıyla devam ediyor.
Gebze'de icradan satılık 2 tarla!
06.03.2015 11:26
Gebze 1. İcra Dairesi, Pelitli Köyü'ndeki Baytur İnşaat'a ait 2 tarlayı satışa çıkardı.
İzmir'de İzban için kazma vuruldu!
06.03.2015 10:36
Büyükşehir Belediyesi, 26 kilometrelik İZBAN Selçuk hattındaki 2 istasyon ve 2 karayolu üst geçidi ile 6 karayolu alt geçidi için çalışmalara başladı.
Kütahya’da lojman yapana 3 arsa verilecek!
06.03.2015 10:10
Kütahya İl Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığı, arsa karşılığı yapım işi için ihale düzenleyeceğini açıkladı.
"Eskişehir'de 1000-1500 konut daha yapacağız"
06.03.2015 09:27
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Ergün Turan, Eskişehir'de 1000-1500 arası yeni ilave konut yatırımı yapacaklarını açıkladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000